Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der kun ca 9 uger til termin. Sys maven er vokset enormt meget på det sidste.
Sys efterhånden hurtigt jeg bliver træt i ryggen, men ellers har jeg det fint og så har jeg barsel om 1 uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej en fin mave!
Du er 3 dage foran mig, så du går på barsel 8 uger før termin? Jeg går nemlig først på barsel d. 17 november!
Jeg synes trapper er blevet hårde at komme op af! Og så at cykle med tunge indkøbsvarer.. Og så er jeg begyndt på at vente med at samle ting op fra gulvet til der ligger et par stykker, så man kan få dem alle på een gang, haha! Har også lagt mærke til at jeg er begyndt at pruste og stønne, sådan højlydt, bare jeg laver det mindste... Derfor er det godt at være så langt henne at alle folk nu kan se at det altså er fordi man er gravid og ikke bare har ekstremt dårlig kondi..
rkr skriver: Ej en fin mave! Du er 3 dage foran mig, så du går på barsel 8 uger før termin? Jeg går nemlig først på barsel d. 17 november! Jeg synes trapper er blevet hårde at komme op af! Og så at cykle med tunge indkøbsvarer.. Og så er jeg begyndt på at vente med at samle ting op fra gulvet til der ligger et par stykker, så man kan få dem alle på een gang, haha! Har også lagt mærke til at jeg er begyndt at pruste og stønne, sådan højlydt, bare jeg laver det mindste... Derfor er det godt at være så langt henne at alle folk nu kan se at det altså er fordi man er gravid og ikke bare har ekstremt dårlig kondi..
Tak for komplimentet.
Ja jeg kan gå fra 8 uger før da jeg arbejder i en vuggestue.
Det er virkelig underligt kun at have 1 uge tilbage på arbejde.
Ja alting er begyndt at blive tungere og sys også let jeg bliver forpustet.
Hvor skal du føde henne, ved du hvilket køn du venter?
Jeg skulle have født på Sønderborg Sygehus hvis de ikke havde flyttet fødeafdelingen til Aabenraa. Så der skal jeg føde. Til gengæld er alt nyt og lækkert og det ligner hotelværelser - så kan ikke klage over det!
Jeg venter en lille pige
rkr skriver: Jeg skulle have født på Sønderborg Sygehus hvis de ikke havde flyttet fødeafdelingen til Aabenraa. Så der skal jeg føde. Til gengæld er alt nyt og lækkert og det ligner hotelværelser - så kan ikke klage over det! Jeg venter en lille pige
Tillykke med din lille pige. Jeg venter også en lille pige.
Har du så langt til Aabenraa, nu hvor du sku ha født i Sønderborg. Men det er da dejligt at alt er pænt og nyt.
Jeg skal føde i Roskilde, og glæder mig til det, sys de virker søde og engageret. Men har endnu ikke været inde og se fødeafdelingen endnu.
Sunsmile skriver: Tillykke med din lille pige. Jeg venter også en lille pige. Har du så langt til Aabenraa, nu hvor du sku ha født i Sønderborg. Men det er da dejligt at alt er pænt og nyt. Jeg skal føde i Roskilde, og glæder mig til det, sys de virker søde og engageret. Men har endnu ikke været inde og se fødeafdelingen endnu.
Har selv født på roskilde begge gange.
De er så søde og dygtige!!! Helt klart en varm anbefaling fra min side. Og når jeg engang skal føde igen ( er ikke gravid endnu) så skal jeg igen føde på roskilde
Mange tak!
Jeg har heller ikke set fødeafdelingen selv, men hvad jeg kunne høre fra min jdm så er det bare vildt lækkert og luksus, og med flotte "wallstickers" lignende malerier på væggene.
Der er cirka 40 minutters kørsel til Aabenraa, men ift. at Sønderborg Sygehus er lige her i byen hvor jeg bor, havde det jo været noget nemmere, i hvert fald hvis man bliver sendt frem og tilbage.
MT86 skriver: Har selv født på roskilde begge gange. De er så søde og dygtige!!! Helt klart en varm anbefaling fra min side. Og når jeg engang skal føde igen ( er ikke gravid endnu) så skal jeg igen føde på roskilde
Årh det lyder dejligt. Rart at høre fra en som har været der
Mange tak! Jeg har heller ikke set fødeafdelingen selv, men hvad jeg kunne høre fra min jdm så er det bare vildt lækkert og luksus, og med flotte "wallstickers" lignende malerier på væggene. Der er cirka 40 minutters kørsel til Aabenraa, men ift. at Sønderborg Sygehus er lige her i byen hvor jeg bor, havde det jo været noget nemmere, i hvert fald hvis man bliver sendt frem og tilbage.
Det lyder jo dejligt. Så håber jeg også oplevelsen bliver god.
Men ja 40 min er også et stykke vej. Jeg har også ca 40 min i almindelig trafik. Så håber jeg rammer udenfor morgentrafikken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128