Dobbeltklip inden praktik og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2014

Meilby

Hejsa!

Sagen er den at jeg skulle være startet i min 2. praktik på pædagoguddannelsen d. 1 december Det er jo sådan at man kan søge dobbeltklip måneden inden praktik, for at have en indtægt den måned man starter i lønnet praktik.. Sagen er nu den at jeg i stedet for at starte i praktik, starter barsel og derfor først starter i praktik d. 1/12-2015 efter endt barsel.. Jeg skrev så til su-vejleder på skolen og spurgte om jeg så stadig kunne søge dobbeltklip næste år.. Det kan jeg ikke, men hun sagde at jeg kunne søge det nu INDEN jeg søger barsel og så gemme dem det år, så jeg har dem til praktik næste år Er der andre der har prøvet dette? Jeg skrev nemlig til hende om ikke su vil undre sig over at jeg først søger dobbeltklip inden praktik og så søger barsel bagefter? Men hun har ikke svaret endnu, og er ved at være lidt presset på tid :/

Håber det giver mening og nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Meilby

Slet ingen?

Anmeld

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Meilby skriver:

Hejsa!

Sagen er den at jeg skulle være startet i min 2. praktik på pædagoguddannelsen d. 1 december Det er jo sådan at man kan søge dobbeltklip måneden inden praktik, for at have en indtægt den måned man starter i lønnet praktik.. Sagen er nu den at jeg i stedet for at starte i praktik, starter barsel og derfor først starter i praktik d. 1/12-2015 efter endt barsel.. Jeg skrev så til su-vejleder på skolen og spurgte om jeg så stadig kunne søge dobbeltklip næste år.. Det kan jeg ikke, men hun sagde at jeg kunne søge det nu INDEN jeg søger barsel og så gemme dem det år, så jeg har dem til praktik næste år Er der andre der har prøvet dette? Jeg skrev nemlig til hende om ikke su vil undre sig over at jeg først søger dobbeltklip inden praktik og så søger barsel bagefter? Men hun har ikke svaret endnu, og er ved at være lidt presset på tid :/

Håber det giver mening og nogen kan hjælpe

Knus Pernille

Nej du kam ikke søge efterfølgende - men ja du kan få dem nu og så gemme dem 

var i helt samme situation

Anmeld

10. oktober 2014

Meilby

mor:) skriver:

Nej du kam ikke søge efterfølgende - men ja du kan få dem nu og så gemme dem 

var i helt samme situation

Og du søgte også barsel lige efter?  

Kan søge barsel fra d. 18 oktober, men skal jeg så bare skynde mig at søge dobbeltklip nu og hvornår kan jeg så søge barsel?

Anmeld

11. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Meilby skriver:

Og du søgte også barsel lige efter?  

Kan søge barsel fra d. 18 oktober, men skal jeg så bare skynde mig at søge dobbeltklip nu og hvornår kan jeg så søge barsel?

Jamen skal du søge barsel inde på skolen eller su. Jeg skulle bare udfylde noget på et papir på skolen så ventede lige til jeg blev godkendt for dobbeltklip

Anmeld

11. oktober 2014

Meilby

mor:) skriver:

Jamen skal du søge barsel inde på skolen eller su. Jeg skulle bare udfylde noget på et papir på skolen så ventede lige til jeg blev godkendt for dobbeltklip

Jeg skal vidst både gøre noget inde på su.dk og så aflevere vandrejournal på skolen Men den er nok god nok så, burde det jo også når su vejleder siger det, men blev bare i tvivl :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.