Udvider bamsestøvler sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. oktober 2014

Dr. House

Jeg købte i dag et par bamsestøvler i str 38. De hedder Zeul by Fuzzies, Alaska modellen. I str 39 var de for store og jeg svoppede nærmest i dem, men str 38 sidder og klemmer lidt i tæerne.

Jeg har så fået at vide af en veninde at alle bamsestøvler udvider sig fra 1 cm til 1,5 cm. Er det rigtigt? for jeg synes næsten det er synd at de klemmer lidt og jeg vil heller ikke svoppe rundt i nogle for store, så håber de giver sig lidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

twinny

Jeg har og har haft mange par... Ja alle mine par har givet sig et halvt til et helt nummer.

Anmeld

10. oktober 2014

Dr. House

twinny skriver:

Jeg har og har haft mange par... Ja alle mine par har givet sig et halvt til et helt nummer.

Åh hvor dejligt at høre! strammede dine også lidt i starten, og hvor længe går der før de begynder at udvide sig lidt?  Og tak for dit svar! 

Anmeld

12. oktober 2014

twinny

Dr. House skriver:

Åh hvor dejligt at høre! strammede dine også lidt i starten, og hvor længe går der før de begynder at udvide sig lidt?  Og tak for dit svar! 

Undskyld. Det sene svar.  

Hvis du går med dem hver dag, så går der vel 10 dage.  ja de strammer altid, men Jeg køber altid bamse stølver et nummer mindre end hvad jeg bruger i andre sko.  Og lige pludselig gør de ikk mere.  På mange hjemmesider anbefaler de os man køber dem et nummer mindre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.