Hvad sker der lige for min kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Anonym trådstarter

Ja min kæreste og jeg havde fået en henvisning ved hans læge til sønderborg, for at få tjekket hans svømmere..
Da vi så sad i sofaen igår, sagde jeg til ham at det var da godt nok længe vi skulle vente på det brev..  Ja tror i så ikke at han siger: Jeg fik da brevet den anden dag, men har da glemt og vise dig det...
F.... hvor kunne jeg da kvæle ham, blev så gal på ham, og så siger han, skal jeg hente det så du kan se det... NEJ du skal s.... ikke..
Blev så sur at jeg gik i seng uden at sige godnat eller noget, og han skulle da ihvertfald slet ikke nusse mig...
Idag flyver tankerne så rundt i hovedet på mig, Er han klar?, Vil han det lige så meget som mig?, Hvorfor gør han det mod mig? Ved slet ikke hvad jeg skal gøre..  Er det fordi han ikke er moden nok?? (Han er 29)

Undskyld, men skulle lige af med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Diana...

Jeg tror du tager det være end det er .

Han er en mand, de glemsomme det går ikke så meget op i tingene som vi gør selv om det os ønsker sig det. 

Jeg havet nok bare grint af ham og synes han var en tosse.

Dejligt i skal ha tjekket svømmerne håber de er i tip top form.'

Knus Diana

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tror heller ikke at du skal tage det så tungt, som det føles for dig.

For mænd, er det noget helt andet. Nogen sytnes det er vildt sjovt, at være igang med at lave børn og andre føler det som et stort slag på deres manddom og måske, har han ikke lyst til at få tjekket de der svømmere. Altså -helt inden i.

Min mand, han føler sig som en avls-tyr, når vi skal lave børn, selvom vi normalt har god sex og sådan... Men det kan være at det for ham i virkeligheden ikke er behandling der er i hans tanker og tjek og alt muligt. Måske er det det I skulle få løst hjemme hos jer først.

For det er en stor og svær ting, at skulle igennem, hvis det er barnløshedsbehandling, hvis man ikke er 100% lige klar eller afklaret...

HÅBER I finder ud af det... 
KRAM

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

Ja som Diana siger så er han en mand... Da vi gik igang med projekt baby var det da osse mig som gik mest op i det, hvor kæresten bare sagde ja ja og det gør mænd jo... tror at selve tiden op til graviditeten er en kvinde ting hvor vi snakker og snakker som røven går om nu skal det bare ske, og hvor meget man glæder sig, og de lukker lidt af.

Så syntes ikke du skla blive sur på ham

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

hov og pøj pøj med svømmerne

Anmeld

21. august 2009

oo

vi har selv gået igennem alle de der tests og min veninde og hendes mand har også været igennem dem og vi har opdaget, at den test af sæden faktisk går mændene meget mere på, end vi kvinder tænker over. som min venindes mand sagde: hvis der er noget galt med jer kvinder, så kan de som regel altid gøre noget for at løse det, men hvis der er noget galt med vores sæd er der bare ikke noget at gøre, så er den gal for evigt.

så måske han lige skulle have lidt tid til sine egne tanker, inden han også skulle tage stilling til dine? jeg tror du skal tage den med ro, og jeg tror bestemt ikke at dette betyder at han IKKE er klar. måske er han meget mere klar, netop fordi han har behov for at fordøje nogle tanker og følelser inden han viser brevet til dig og I to skal samtale om det.

Men det er rigtig hårdt at gå og vente på testsresultater, så jeg kan godt forstå hvis du reagerer kraftigt på alting

Anmeld

21. august 2009

Helle30

Han HAR glemt at vise dig det brev, det er helt 100. Sådan er mænd bare. De ting vi synes er heeelt vildt vigtige, er ikke nødvendigvis de samme, som mænd fylder hovedet med.
Egentlig synes jeg måske, du var lidt hård ved ham?

- Helle, som også har en mand, der ikke fatter, hvad der i virkeligheden er vigtigt (læs: det som JEG synes er vigtigt).

Anmeld

21. august 2009

RumlesMor

Jeg må indrømme at min første reaktion er anderledes...

Jeg tænker at HAN måske gerne vil udskyde undersøgelsen, fordi han er bange for et negativt resultat. Altså - at hans svømmere skulle være ude af form.

Tror slet ikke det handler om at han er umoden eller ikke ønsker det som dig.

Man kan jo trække tiden lidt, ved at lade som om man har glemt det.
Han er squ nok lige så nervøs og spændt som du er - mænd tackler bare den slags helt anderledes. Min mand gør i hvertfald. Han har lidt det der med: At skulle være den stærke, og klare tingene - og dermed ikke ligge sine egne bekrymringer over på mig. Måske skulle han også bare lige have en tænke-pause.

Jeg ventede 1 dag med at fortælle min mand at jeg ventede barn nr. 2.
For jeg skulle da selv lige vænne mig til tanken. (Det var ikke direkte planlagt, omend meget ønsket).

Anmeld

25. august 2009

Slettet

Jeg synes du har fået mange gode bud og jeg kan sagtens tilslutte mig dem alle sammen, men da vi ikke kender hverken dig eller din mand vil jeg lige kaste en mulighed mere i ringen.
Hvad hvis dine bekymringer er begrundede? -Det kan være at han ikke har lyst nu hvor han pludselig står med et brev i hånden. Det kan være han føler sig presset til at få et barn han ikke er klar til at tage ansvar for. Det kan være han har ombestemt sig, det kan være. det kan være. det kan være...

Fakta er, at det er det helt forkerte sted du spørger om alt dette, for det er kun din mand som kan svare dig..

Held og lykke jeg håber I finder ud af det

Anmeld

25. august 2009

Miamaja

hahahaha... ej, men det lod bare sjovt. typisk maend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.