Update på Magnus og Emilie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
2 svar
10 synes godt om
10. oktober 2014

DianaRJS

nu er det vidst ved at være et stykke tid siden der blev lave opdatering til jer

Men Magnus og Emilie er nu 11 mdr, og hold nu op det går bare stærkt...

har nu en dejlig dreng der er begyndt at gå en smule. og ellers er han abre altid glad og tilfreds  

Og en lille pige der dog stadig kun kravler rundt, men kan stå selv når hun ikke lige registrere hun gør det og ellers har hun abre travlt med at vinke og sige " eeeeeej eeeeeeej" til alle på hendes vej nå ja og så er klappekage blevet et stort hit

De startede i dp den 1 sep. og magnus har fået dobbelt plads da han er meget sensitiv, hvilket også kan mærkes, og derfor har jeg fået forlænget barsel en månede. men alt i alt går det godt, og de elsker simpelthen deres dp mor... 

så hurtig uddate og i skal self ikke snydes for lidt (mange) billeder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Røverdatter

Hvor er de bare søde! Jeg bliver endnu mere skruk end jeg i forvejen er.

Skønt med sove-billedet hvor de holder i hånden

Anmeld

10. oktober 2014

Trekløver(:

DianaRJS skriver:

nu er det vidst ved at være et stykke tid siden der blev lave opdatering til jer

Men Magnus og Emilie er nu 11 mdr, og hold nu op det går bare stærkt...

har nu en dejlig dreng der er begyndt at gå en smule. og ellers er han abre altid glad og tilfreds  

Og en lille pige der dog stadig kun kravler rundt, men kan stå selv når hun ikke lige registrere hun gør det og ellers har hun abre travlt med at vinke og sige " eeeeeej eeeeeeej" til alle på hendes vej nå ja og så er klappekage blevet et stort hit

De startede i dp den 1 sep. og magnus har fået dobbelt plads da han er meget sensitiv, hvilket også kan mærkes, og derfor har jeg fået forlænget barsel en månede. men alt i alt går det godt, og de elsker simpelthen deres dp mor... 

så hurtig uddate og i skal self ikke snydes for lidt (mange) billeder  

Skønne unger du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.