Nr 4 blev til nr 4 og 5!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
6 svar
6 synes godt om
10. oktober 2014

Linkae

Halløj 

som i kan se ud fra overskriften fik jeg mig noget af et chock klokken 8 imorges hvor jeg skulle tidlig scannes grundet sa i august... 

Jeg venter 2 små fine babyer i hver deres fostersæk med fine små blinkende hjerter 

Jeg er noget berørt af situationen og min mand ligeså hvis ikke mere. Han er endnu ikke kommet fra job, men hans reaktion på telefonen var ikke så positiv. 

Andre i samme situation, hvor længe gik der inden I eventuelt vendte jer til tanken? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - stor tillykke med de to spire  

Anmeld

10. oktober 2014

Troldemommi

Linkae skriver:

Halløj 

som i kan se ud fra overskriften fik jeg mig noget af et chock klokken 8 imorges hvor jeg skulle tidlig scannes grundet sa i august... 

Jeg venter 2 små fine babyer i hver deres fostersæk med fine små blinkende hjerter 

Jeg er noget berørt af situationen og min mand ligeså hvis ikke mere. Han er endnu ikke kommet fra job, men hans reaktion på telefonen var ikke så positiv. 

Andre i samme situation, hvor længe gik der inden I eventuelt vendte jer til tanken? 

Jeg tror de fleste i jeres situation bliver lidt chokerede i starten, men jeg tror hurtigt chokket bliver til ren lykke, din mand skal nok lige vænne sig til tanken 

Tillykke med graviditeten 

Monica 

Anmeld

10. oktober 2014

May86

Hold da op, det var da også lige en besked at få 

Er sikker på, at I lige skal vænne jer til tanken.

men stort tillykke!! 

Anmeld

10. oktober 2014

Mor til F

Stort tillykke med de 2 små mirakler

Anmeld

11. oktober 2014

Linkae

Mange tak piger 

Må indrømme at vi endnu ikke har slugt den, nok mest min mand der har utrolig svært ved det. Det er frustrerende for mig eftersom jeg jo tænker sådan er det nogle gange når naturen går sin gang hvor imod han ikke mener at kunne klare to. Vi havde bestemt vi blot skulle have en enkel sammen. 

Håber inderligt der ned tiden falder ro på og han også begynder at kunne glæde sig over vores små voksende liv i min mave.

Anmeld

11. oktober 2014

Carina:-)

Linkae skriver:

Mange tak piger 

Må indrømme at vi endnu ikke har slugt den, nok mest min mand der har utrolig svært ved det. Det er frustrerende for mig eftersom jeg jo tænker sådan er det nogle gange når naturen går sin gang hvor imod han ikke mener at kunne klare to. Vi havde bestemt vi blot skulle have en enkel sammen. 

Håber inderligt der ned tiden falder ro på og han også begynder at kunne glæde sig over vores små voksende liv i min mave.

Og ellers må han sgu tage sig sammen og finde stotten frem.

Ja ærgeligt at I kun havde regnet med en,men naturen er man ikke selv herre over ,og så kunne man måske istedet for glæde sig over at de jo begge er som de skal være -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.