17+1 og maven står stille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
3 svar
5 synes godt om
10. oktober 2014

Bb2015

Hej piger

Jeg er endelig kommet hele vejen til 18. uge og fejrer det som sædvanligt med et mavebillede! 

Synes godt nok ikke min mave vokser så meget de sidste par uger, men til gengæld ser jeg lidt mere gravid ud! Glæder mig til at går rundt med en stooor mave! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

*Mor Til Albert*

Michfich skriver:

Hej piger

Jeg er endelig kommet hele vejen til 18. uge og fejrer det som sædvanligt med et mavebillede! 

Synes godt nok ikke min mave vokser så meget de sidste par uger, men til gengæld ser jeg lidt mere gravid ud! Glæder mig til at går rundt med en stooor mave! 

Det er meget normalt, at maven vokser i "ryk". Jeg synes det er dejligt, at du glæder dig til at have en stor mave ... - Jeg glæder mig til at min er flad igen, for det er VIRKELIG anstrengende at rende rundt med en stor vom. Pyha!

Anmeld

10. oktober 2014

Bb2015

*Heidi* skriver:

Det er meget normalt, at maven vokser i "ryk". Jeg synes det er dejligt, at du glæder dig til at have en stor mave ... - Jeg glæder mig til at min er flad igen, for det er VIRKELIG anstrengende at rende rundt med en stor vom. Pyha!

Ja, det har jeg også opfattet  forestiller mig det er noget af en byrde med en så stor mave, men glæder mig mest til at se mindre buttet ud og mere gravid 

Anmeld

10. oktober 2014

anonym10101

Hvor er du fin! 
Nu er baby jo heller ikke særlig stor endnu men pludselig vokser maven bare helt vildt, jeg mindes at det faktisk godt kunne svide lidt i "skindet" i dens vokseværk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.