Igangsættelse i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. oktober 2014

Bertris

Fik i tirsdags tid til igangsættelse i denne weekend, og det bliver skønt at få baby ud 

Men men men, jeg fik at vide at hvis vandet ikke kunne tages ville de lægge en stikpille (som de gjorde med vores datter for 1 1/2 år siden) eller at jeg kunne vælge et ballonkateter  

Fik slet ikke valget sidst, så nu er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal "vælge", havde en fin oplevelse med stikpillen, den gav det sidste skub og gjorde resten af forløbet gik af sig selv. Men hvor effektivt er ballonkateter i forhold til? 
Har svært ved at forstille mig et ballonkateter skulle være nær så effektivt som stikpille 

Ellers vil jeg rigtig gerne høre historier om igangsættelse for anden-/flergangs fødende 

Er noget spændt på det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Isabella_mor

Bertris skriver:

Fik i tirsdags tid til igangsættelse i denne weekend, og det bliver skønt at få baby ud 

Men men men, jeg fik at vide at hvis vandet ikke kunne tages ville de lægge en stikpille (som de gjorde med vores datter for 1 1/2 år siden) eller at jeg kunne vælge et ballonkateter  

Fik slet ikke valget sidst, så nu er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal "vælge", havde en fin oplevelse med stikpillen, den gav det sidste skub og gjorde resten af forløbet gik af sig selv. Men hvor effektivt er ballonkateter i forhold til? 
Har svært ved at forstille mig et ballonkateter skulle være nær så effektivt som stikpille 

Ellers vil jeg rigtig gerne høre historier om igangsættelse for anden-/flergangs fødende 

Er noget spændt på det hele 

ballonkateteret gør kun så de kan komme til så de kan tage vandet... 

en stikpille sætter gerne gang i nogle veer uden at vandet nødvendigvis går.. 

det er sådan den store forskel der er på det..

hvis jeg ikke har født inden lørdag, så skal jeg op og have lagt ballonkateter, jeg har så ikke noget valg grundet kejsersnit første gang, så jeg må SLET ikke få en stikpille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.