Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke travlt men er bare nysgerrig, hvornår begynder børn typisk at kravle og gå?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er svært at sige hvornår de typisk begynder at kravle og gå - altså min dreng gik allerede da han var 8.5mdr (dog langt fra normalen) og min venindes datter på 17mdr går ikke endnu, så det er viiirkelig forskelligt
martsmoar skriver: Jeg har ikke travlt men er bare nysgerrig, hvornår begynder børn typisk at kravle og gå?
Min den ældste kravlede omkring 8,5 måneder og gik da han var 17 måneder.
Den yngste kravlede lige omkring de 6 måneder og gik nogle dage før han blev 12 måneder.
Så der kan virkelig være forskel!
Min datter kravlede da hun var 7 måneder og gik da hun var 13 måneder.
Der er stor forskel - min kunne gå før han blev 1 år og kravlede kun i ganske kort tid - da var han ca 8 måneder
Tror der er stor forskel. Thor kravlede dagen efter han blev 7 mdr og går med hjælp nu her 11 mdr
Min kravlede da han var 8,5mdr og gik på sin 1års fødselsdag
det der med at gå, har jeg hørt man først skal begynde at tænke nærmere over hvis de rammer 18mdr uden at gå.
Det er meget med forskel fra barn til barn
Min ældste kravlede først da hun var 10 mrd - og gik selv som 13 mrd
Lillebror til gengæld er lidt "bagud", han hverken kravler eller går selv endnu (13 mrd). Han vil meget gerne gå rundt med os i begge hænder, men kravle? glem det Storesøster prøver ihærdigt at vise ham hvordan, men det hjælper ikke
Der er virkelig stor forskel på udviklingen...
Min søn begyndte at kravle som 9 mdr og begyndte at gå som 1 år og 2 mdr.... :-)
Mit barn kravlede aldrig, og gik først som 16 md
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128