Hjælp hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Pingu

Prøver lige at smide min eftersøgning herinde også!!!!

Uhhh der skulle vel ikke være nogle af jer der ligger inde med sådan en bamse, som den på billedet!???

Den er købt i Søstrene Grene i 2006!

Min datter elsker den over alt her på jorden og den er så træt og slidt af vask og nussen, efterhånden! Billedet er gammelt, derfor ser den fin ud!

Jeg ville rigtig gerne have et par stykker mere, da jeg godt kan se at den ikke lige bliver lagt på hylden endnu!

Så har du een liggende, som ikke har interesse hos dit barn, så vil jeg gerne købe den!

Knus
Henriette og Victoria, der eeeeelsker sin Nana
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

SAL

Pingu skriver:

Prøver lige at smide min eftersøgning herinde også!!!!

Uhhh der skulle vel ikke være nogle af jer der ligger inde med sådan en bamse, som den på billedet!???

Den er købt i Søstrene Grene i 2006!

Min datter elsker den over alt her på jorden og den er så træt og slidt af vask og nussen, efterhånden! Billedet er gammelt, derfor ser den fin ud!

Jeg ville rigtig gerne have et par stykker mere, da jeg godt kan se at den ikke lige bliver lagt på hylden endnu!

Så har du een liggende, som ikke har interesse hos dit barn, så vil jeg gerne købe den!

Knus
Henriette og Victoria, der eeeeelsker sin Nana

Har du evt. tjekket Søstrene Grenes hjemmeside - hvis de altså har sådan én??! Ellers tænker jeg, at hvis du ikke kan finde dem så har de nogen lignende i baby forretninger - tror det er Baby Sam! Sådan en kludeagtig kaninh eller bamse...Håber det lykkes!

Anmeld

24. august 2009

Pingu

Åhhh ja gid det var så let! Meeeen damen er kun til nøjagtig samme bamse! Og søstrene grene VIL ikke hjælpe med navn på leverandøren og de får den ikke igen!!!

Der står desværre intet på mærket!

Så vi håbede bare på at der var een der lå og kedede sig i en legekasse og måske gerne ville nusses i søvn hver aften!!

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.