flytte klar puslebord ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

intet... 

vores genbo har i 2 måneder sagt at jeg ville føde 10 oktober... og det er jo så i dag... 

tror nu ikke han får ret... mig og elna tager i altfald op og besøger hendes oldemor, og så skal vi havde vinterdæk på bilen og hjem og spise hos bedste... 

min kære mand har "vagten" på jobbet... han er vvs'er så hvis der er udkald denne uge skal han være tæt hjemme på så han tager ikke med os i dag da min familie bor ca 1 time her fra og det er der oppe vi skal havde vinter dæk på ½ time efter han har fået fri  

Så passer det måske ret dårligt i dag?! 

Holder Elna efterårsferie?
Mine børn har ferie fra i dag og babyen skulle jo have været hapset i efterårsferien, men synes faktisk det er lidt rart hvis de skal af sted de dag hun skal ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Så passer det måske ret dårligt i dag?! 

Holder Elna efterårsferie?
Mine børn har ferie fra i dag og babyen skulle jo have været hapset i efterårsferien, men synes faktisk det er lidt rart hvis de skal af sted de dag hun skal ud 

Der er ikke lukket så jeg har sagt hun kommer men alt efter hvordan ugen forløber med hensyn til fødsel holder hun nogle fridage...

Og nu holdte hun fri i går og i dag, 

Anmeld

10. oktober 2014

mch

Kay skriver:

Ja der er blevet solgt lidt møbler, så nu er der plads til et lille hjemmebygget puslebord af flyttekasser  

Overvejer mere og mere om vi skal sætte vuggen op når hun kommer eller om hun skal sove i en flyttekasse den første tid

4 dage til termin og 22 dage til flytning

Hehe det ser da fint ud  

Lit bonusinfo omkring at sove i en flyttekasse: i Finland har man siden 1938 og frem til i dag faktisk fået udleveret et babykit af det offentlige/staten hvor der bl.a. andet er noget som ligner en flyttekasse med som seng til den lille og selvom man nu til dags godt kan vælge at få pengene istedet for kassen, er der stadig væsentligt flere der vælger kassen end pengene.  

Anmeld

10. oktober 2014

Kay

mch skriver:

Hehe det ser da fint ud  

Lit bonusinfo omkring at sove i en flyttekasse: i Finland har man siden 1938 og frem til i dag faktisk fået udleveret et babykit af det offentlige/staten hvor der bl.a. andet er noget som ligner en flyttekasse med som seng til den lille og selvom man nu til dags godt kan vælge at få pengene istedet for kassen, er der stadig væsentligt flere der vælger kassen end pengene.  

Ej hvor sjovt... det har jeg aldrig hørt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.