Vi har flasker og sutte nok til en hel dag som jeg rengøre hver aften inden sengetid.
Det sidste jeg gør inden vi gør i seng er at koge en hel kedel med vand så det er kold om morgenen når han skal have første flaske, som så bliver varmet i mikroen. Når vi så er ved at have brugt vandet fylder jeg en ekstra flaske og koger så noget nyt vand, således vi aldrig står og skal køle ned fordi det tager for lang tid når man har et utålmodigt og sultent barn hehe.
Når vi tager nogen steder fylder jeg flasker nok, og koger vand som jeg kommer i en af flasker og sætter så de andre rundt omkring den i tasken så den varme flaske luner de andre op, sådan at de kun skal blandes hvis vi er et sted uden mulighed for at varme en flaske.
Jeg kan ikke sætte noget tidsrum på hvor ofte vi skifter sutterne, da jeg har det som med deres alm sutter så snart jeg synes de trænger bare lidt bliver de udskiftet.
Til storebror brugte vi avent flasker, men lillebror kunne simpelthen ikke bruge de sutter, han slugte sindsygt meget luft ind i mundvigerne og kæmpede alt for meget med at få noget selvom vi brugte en størrelse der egentligt var til ældre børn, der har vi så brugt nuk flasker istedet og det går bare hundrede gange bedre.
Anmeld