Mening om navn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
6 svar
5 synes godt om
9. oktober 2014

malene93

Hej 

Vi kigger rigtig meget på navne for tiden. Vi ved ikke om det bliver en pige eller dreng endnu, men vi er næsten sikre på at have navnet på plads uanset om det bliver en pige eller dreng. 

Men, jeg vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening omkring drengenavnet, selv er jeg rigtig vild med det - men jeg har aldrig stødt på nogen som hedder det, og min svigerfamilie var ikke begejstret da vi nævnte det 

- Sillads, altså ligesom Villads, bare med S istedet for V. 

Hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

TrineMine86

malene93 skriver:

Hej 

Vi kigger rigtig meget på navne for tiden. Vi ved ikke om det bliver en pige eller dreng endnu, men vi er næsten sikre på at have navnet på plads uanset om det bliver en pige eller dreng. 

Men, jeg vil rigtig gerne høre jeres ærlige mening omkring drengenavnet, selv er jeg rigtig vild med det - men jeg har aldrig stødt på nogen som hedder det, og min svigerfamilie var ikke begejstret da vi nævnte det 

Hvad synes i? 

Jeg er overhovedet ikke til alle de der specielle stavemåder, kan kun se at jeres barn resten af sine dage vil skulle stave sit navn for alle han møder, så hellere bare den almindelige stave måde: Silas.. 

Anmeld

9. oktober 2014

malene93

Rigtig mange misforstår navnet. Han skal IKKE hedde Silas. 

Prøv at udtale navnet Villads, og byt V'et ud med S, så bliver det Sillads. 

Silas og Sillads er to vidt forskellige navne (dog minder de om hinanden ligesom Kirstine og Kristine) 

Anmeld

18. oktober 2014

Cbank

I kunne også holde jer til de norske navne og som stadig starter med S:  

- Stellan

- Selma
- Silje
- Siv/ Siw
- Solveig
- Sylvia

Anmeld

18. oktober 2014

malene93

Cbank skriver:

I kunne også holde jer til de norske navne og som stadig starter med S:  

- Stellan

- Selma
- Silje
- Siv/ Siw
- Solveig
- Sylvia

Hvis det er en pige så skal hun hedde Silja, som jo minder meget om Silje. Men det er ikke fordi det skal være norsk, det skal bare være et navn vi elsker og som vi synes klinger med Stian ��

Anmeld

18. oktober 2014

Chevro

malene93 skriver:

Hej 

Hvad synes i? 

Jeg synes det lyder lidt underligt at sige  

Men vi er jo også vandt til Villads  

Anmeld

19. oktober 2014

M&R

Hmm alt er jo en smagssag og Sys ikke det er grimt men det er nok ik lige mig. Har Heller ik hørt det før og er det det han kommer til at hedde  så kan han jo ik hedde andet  jeg kunne Heller ik lidt  lidt navnet Villads  i starten det kan jeg godt nu. Vores datter hedder Filuca det sku folk os vende sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.