13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.075 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Synes godt nok det går stærkt vægten siger stadig +2 kg... det har den gjort siden jeg fik lavet vandrejournal i 9. uge...

Den ene billede slapper jeg helt af i maven (nederste billede) og det andet trækker jeg maven en anelse ind (ikke ret meget) - synes der er tydelig forskel...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

Synes godt nok det går stærkt vægten siger stadig +2 kg... det har den gjort siden jeg fik lavet vandrejournal i 9. uge...

Den ene billede slapper jeg helt af i maven (nederste billede) og det andet trækker jeg maven en anelse ind (ikke ret meget) - synes der er tydelig forskel...

du godt ved og få mave på

Anmeld

21. august 2009

Bubbi

Du bliver bare så fin gravid

Anmeld

21. august 2009

Ayasmor

Nøj hvor er det bare en sød lille topmave (så længe der varer hihi).. Tror bestemt h*n kommer til at sidde rigtig flot på dig

Anmeld

21. august 2009

CamillaKa

Så smukt!

Anmeld

21. august 2009

Moderator

tak, hvor er i søde... synes det er underligt med sådan en mave og så står der 56 på vægten (er 169 høj) Har altid haft helt flad mave, så det er lidt underligt der pludselig er en bule på midten synes godt nok maven ser større ud på billederne end i virkeligheden, men sådan er det vist tit!?

Anmeld

21. august 2009

LineD

Sikke en flot bule!! 

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Ih din mave er så fin... ;O)

Anmeld

21. august 2009

Zelania

Smuk som altid! Hvor er du bare flot

Anmeld

21. august 2009

Moderator

Zelania skriver:

Smuk som altid! Hvor er du bare flot

taaark søde... kan slet ikke overskue det går så stærkt nu! det er svært at følge med, synes jeg - selvom jeg er glad for min tykke mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.