Gravid uge 16+6 og har tabt mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2014

Missneve

Hej alle! Jeg er gravid i uge 16+6. Jeg har tabt mig 2.5 kg. Jeg vejede før jeg blev gravid ca 5 kg for meget. Men har nu tabt mig 2.5 kg :-( jeg er bekymret for om Lille Lucas tager på. Er der andre som har tabt sig på dette tidspunkt i graviditeten? Kh christine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Mutti2

Missneve skriver:

Hej alle! Jeg er gravid i uge 16+6. Jeg har tabt mig 2.5 kg. Jeg vejede før jeg blev gravid ca 5 kg for meget. Men har nu tabt mig 2.5 kg :-( jeg er bekymret for om Lille Lucas tager på. Er der andre som har tabt sig på dette tidspunkt i graviditeten? Kh christine 

Hej Christine. 

Jeg kan godt forstå din bekymring, og måske du skule ringe til lægen for en sikkerhedsskyld. Har du kastet meget op? 

Jeg har været så heldig at få kvalme 24/7 under denne graviditet, med opkast :-(  Jeg oplevede i uge 13 at jeg havde tabt 3 kg på en uge, hvilket skræmte mig virkeligt meget. Men ugen efter havde jeg taget 1 kg på igen, og jeg fik at vide af sygehuslægen at jeg ikke skulle være bekymret, for det var ikke et vægttab de synes var alarmerende. 

Håber du får ro på sjælen

Pernille 

Anmeld

9. oktober 2014

Missneve

Putte-mor skriver:

Hej Christine. 

Jeg kan godt forstå din bekymring, og måske du skule ringe til lægen for en sikkerhedsskyld. Har du kastet meget op? 

Jeg har været så heldig at få kvalme 24/7 under denne graviditet, med opkast :-(  Jeg oplevede i uge 13 at jeg havde tabt 3 kg på en uge, hvilket skræmte mig virkeligt meget. Men ugen efter havde jeg taget 1 kg på igen, og jeg fik at vide af sygehuslægen at jeg ikke skulle være bekymret, for det var ikke et vægttab de synes var alarmerende. 

Håber du får ro på sjælen

Pernille 

Hej Pernille! Ja jeg bliver bekymret :-( vi var til kønsscanning i sidste uge, hvor Lucas ifølge lægen ser sund og rask ud. Og vejer og måler det han skal. Vil få fat i lægen i morgen for en sikkerheds skyld... Tak for svar :-) Kh christine 

Anmeld

9. oktober 2014

malene93

Missneve skriver:

Hej 

Jeg tabte mig frem til uge 9 ca. 3-4 kg. uden at ændre noget. 

Jeg har ikke haft kvalme, mindre appetit eller opkast, så det er ikke derfor 

Jeg var også nervøs, men jeg har læst at det er almindeligt, og her er alt hvertfald som det skal være 

Jeg vil selvfølgelig ikke sige at det er ufarligt, men jeg tror ikke du skal være nervøs 

Anmeld

18. oktober 2014

Chevro

Ville snakke med lægen, jeg spiser og spiser og har kun taget 2 kg på indtil videre, er 17+4 idag.. 

Så kontakt ham/hende på mandag, og forhør dig - for det er ubehageligt at gå og bekymre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.