(februar) 6 måneders status.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

finkedinke

Clara er godt nok 7 mdr. men jeg hopper lige på tråden alligevel. Det er så sjovt at læse lidt om hvordan det står til ude i de små hjem.

Født : 15/1

Vægt:  ved ikke

Længde:  71 cm

Tøj størrelse:  74

Ble størrelse:  4 -  vi bruger bleerne fra lidl

Sover:  hun er ved at få tænder så lige for tiden er jeg oppe og give hende sutten 3 gange om natten, men ellers sover hun fra kl 20-7 om natten.
om dagen sover hun 3 gange ca.  8-9, 11-14 og 17-18

Spiser:  ALT ! Clara er meget glad for mad.
Til morgen mad spiser hun øllebrød, til frokost spiser hun rugbrød og til aften spiser hun det samme som os men i baby-udgaven hvis vi skal have noget der ikke er for hende laver jeg grød i stedet. Til mellemmåltiderne får hun flaske. Hun er helt vild med agurk så det spiser hun også en del af både mellem og til måltiderne.

Døgnrytme:  varierer lidt fordi vi stadig er lettere sommerferieramt.

Væremåde:  A ltid glad og smilende - man er dog slet ikke i tvivl om at hun er lillesøster, hun er efterhånden vant til at skulle finde sig i sin yngste storesøsters til tider lidt hårdhændede behandling. Men samtidig er hun blevet god til at protestere når man tager hendes legetøj. Hun skal nok klare sig i dagplejen

Søskende: Freya 8 år og Lærke 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Christinahr

Født: 5 feb 09

Vægt: 10,1

Længde: 74 cm

Tøj størrelse: 80-86

Ble størrelse: M - stofbleer

Sover: Han bliver puttet mellem 19-20 og vågner mellem 6.30-7.30

Spiser: Stort set kun mælk - han gider slet IKKE mad, så han smager lidt hist og her, men ingen faste madmåltider

Døgnrytme: Vågner mellem 6.30- 7.30. Sover til formiddag kl ca 8.30-10.00. Sover til midag fra ca 12-13, sover eftermiddag fra ca 14.30-16

Væremåde: Rigtig nem og tilfreds gur

Søskende: Storesøster på 2 et halvt

Anmeld

23. august 2009

Misjelle

MariaE skriver:

Uha er også fan af Molo, og især Småfolk..
Nå, men kommer lige med en update mandag, der skal hun til forsinket 5 mdrs nemlig

Småfolk er også bare rigtig lækkert og god kvalitet . Det bruger vi også herhjemme, bare ærgeligt at det skal være så dyrt

Anmeld

23. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Småfolk er også bare rigtig lækkert og god kvalitet . Det bruger vi også herhjemme, bare ærgeligt at det skal være så dyrt

Ja det er øv men igen de jo kommet op i nogen størrelser der holder lidt længer og så bliver det ikke forvasket og slidt at se på så det kan bruges til den næste 

Hi hi den bruger jeg til manden og han hopper på den ha ha men selvfølgelig skal man da os have nyt til den næste griner.

Anmeld

23. august 2009

Muffinmus

Misjelle skriver:

Ja, men tilgengæld holder det som regel rigtig godt..og køber lidt mere småfolk end Molo fordi Småfolk er lidt billigere pr del
Og får knap så meget vaskefnuller

Anmeld

23. august 2009

Moar'en

Længde: 67 cm

Tøj størrelse: 68-74

Ble størrelse: 4 Libero

Sover: Bliver puttet ved 19-20 tiden og står op mellem 7-8. Normalt vågner han 2 gange for at få mad, ved 00-03 og 05-06 tiden. men i nat var det hver 3. time.

Spiser: Grød til middag med vand til, kartofler med grønsager til aften, vil til at give ham fisk i om aftenen også og så ellers MME forresten

Døgnrytme: den kan jeg ikke rigtig skrive lige nu, da den er blevet helt smadret på sygehuset.

Væremåde: Rigtig nem og meget meget glad.

Søskende: Ingen endnu

Billedet er taget igår da vi kom hjem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2009

Misjelle

Lindskjold skriver:

Længde: 67 cm

Tøj størrelse: 68-74

Ble størrelse: 4 Libero

Sover: Bliver puttet ved 19-20 tiden og står op mellem 7-8. Normalt vågner han 2 gange for at få mad, ved 00-03 og 05-06 tiden. men i nat var det hver 3. time.

Spiser: Grød til middag med vand til, kartofler med grønsager til aften, vil til at give ham fisk i om aftenen også og så ellers MME forresten

Døgnrytme: den kan jeg ikke rigtig skrive lige nu, da den er blevet helt smadret på sygehuset.

Væremåde: Rigtig nem og meget meget glad.

Søskende: Ingen endnu

Billedet er taget igår da vi kom hjem

Årh så fn, han ligner da en fyr der er på toppen

Anmeld

23. august 2009

g.seerup

Født: 9 jan 2009

Vægt: ved ikke helt.. 11-12 kg

Længde: heller ikke sikker..men var 70 cm i sidst i maj

Tøj størrelse: 74-80

Ble størrelse: 4 dem fra Rema 1000

Sover: bliver puttet mellem 19-20, og står op ved 6-7 tiden

Spiser: morgenmad: havregrød med lidt frugtmos, frokost: rugbrøg eller grød med grøntsags- eller frugtmos, eftermiddag: flaske, youghurt med frugt, gød eller lign, Aftensmad: kartoffelmos med grøntsager og kød og en flaske inden sengetid

Døgnrytme: Vågner mellem 6-7. Sover til formiddag kl ca 9-11. Sover til midag fra ca 13-14, sover eftermiddag fra kl ca 16-17

Væremåde: stor glad dreng, der har utrolig let til smil, men har et stykke tid været ret frustreret over ikke at kunne komme hen til sine legesager igen, når han får bakket sig væk fra dem, men kravler næsten nu
Elsker at gi krammere og kæmpe slaske mys på kinden, er mors dreng

Søskende: storesøster Mathilde på 3 år

Anmeld

15. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Født: 24. marts 2009

Vægt: 9,3 kg

Tøj størrelse: 74

Ble størrelse: 4 fra Libero

Sover: ca. kl. 19 og til kl. ca. 7 (vågner 1 gang og skal have en flaske - mellem kl. 2 og 4)

Spiser: morgenmad: havergrød/øllebrød, frokost: grød med grønsagsmos, eftermiddag: frugtmos, aftensmad: kartoffelmos med grønsagsmos, soveflaske + 1 om natten

Døgnrytme: Vågner ca kl. 7, sover til formiddag kl. 9-11 og så er det meget forskelligt om det er 1 eller 2 små lurer om eftermiddagen

Væremåde: Er altid glad og let til smil. Hun er en rigtig hygge-pige der elsker, at gøre sig til.

Søskende: Luka på 2 år

Anmeld

16. oktober 2009

Diana...

Katja... skriver:

Født: 24. marts 2009

Vægt: 9,3 kg

Tøj størrelse: 74

Ble størrelse: 4 fra Libero

Sover: ca. kl. 19 og til kl. ca. 7 (vågner 1 gang og skal have en flaske - mellem kl. 2 og 4)

Spiser: morgenmad: havergrød/øllebrød, frokost: grød med grønsagsmos, eftermiddag: frugtmos, aftensmad: kartoffelmos med grønsagsmos, soveflaske + 1 om natten

Døgnrytme: Vågner ca kl. 7, sover til formiddag kl. 9-11 og så er det meget forskelligt om det er 1 eller 2 små lurer om eftermiddagen

Væremåde: Er altid glad og let til smil. Hun er en rigtig hygge-pige der elsker, at gøre sig til.

Søskende: Luka på 2 år

Jeg troet faktisk hun var større endn Lucas i den alder men det er hun da ikke kan jeg se  Men tæt på hi hi. skønt billed hun er jo bare dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.