Hvor starter man? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
10 svar
5 synes godt om
9. oktober 2014

A. Nonymsen

Hej alle søde kagedamer

jeg er simpelthen så imponeret over alle jeres flotte kager, og kunne egentligt godt tænke mig at gøre jer kunsten efter..

men hvor starter man?

altså hvilket udstyr skal man starte med som nybegynder, hvad er vigtigt og hva er ikke så vigtigt, det er noget af en jungle...

har fundet sådan nogle startpakker, men når man ikke helt ved hvad de forskellige remedier hedder er det svært at vælge

findes der evt nogle gode bøger for  kage dummies?

havde tænkt på at deltage i et kagekursus, men kan ikke finde et i nærområdet :/

håber nogen har nogle gode opstartsråd til en total nybegynder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
A. Nonymsen skriver:

Hej alle søde kagedamer

jeg er simpelthen så imponeret over alle jeres flotte kager, og kunne egentligt godt tænke mig at gøre jer kunsten efter..

men hvor starter man?

altså hvilket udstyr skal man starte med som nybegynder, hvad er vigtigt og hva er ikke så vigtigt, det er noget af en jungle...

har fundet sådan nogle startpakker, men når man ikke helt ved hvad de forskellige remedier hedder er det svært at vælge

findes der evt nogle gode bøger for  kage dummies?

havde tænkt på at deltage i et kagekursus, men kan ikke finde et i nærområdet :/

håber nogen har nogle gode opstartsråd til en total nybegynder  

Jeg læser lige med, da jeg overvejer det samme

Anmeld

9. oktober 2014

A. Nonymsen

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Jeg læser lige med, da jeg overvejer det samme

Du skal være velkommen, mangler lidt nogle must have ting, så kan man altid købe mere ind når man har lidt styr på det

Anmeld

9. oktober 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
A. Nonymsen skriver:

Du skal være velkommen, mangler lidt nogle must have ting, så kan man altid købe mere ind når man har lidt styr på det

Præcis.  Tænker det samme

Anmeld

14. oktober 2014

Mette Brath

Her er en artikel der giver gode råd om hvordan man kommer igang uden alt for meget specielt udstyr -  http://huskekage.blogspot.dk/p/trin-for-trin.html

Anmeld

14. oktober 2014

EnGodMor

Ville starte med at gå på biblioteket og låne nogle bøger og så derfra kan du selv se hvilke kager du vil lave, og bestille udstyr ud af det. 

Held og lykke med projektet

Anmeld

14. oktober 2014

A. Nonymsen

Mette Brath skriver:

Her er en artikel der giver gode råd om hvordan man kommer igang uden alt for meget specielt udstyr -  http://huskekage.blogspot.dk/p/trin-for-trin.html

Eeej hvor fedt, det var lige hvad jeg ledte efter tusind tusind tak

Anmeld

14. oktober 2014

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Ville starte med at gå på biblioteket og låne nogle bøger og så derfra kan du selv se hvilke kager du vil lave, og bestille udstyr ud af det. 

Held og lykke med projektet

Har du et titel på BOGEN, Man bare skal have?

Anmeld

14. oktober 2014

EnGodMor

A. Nonymsen skriver:

Har du et titel på BOGEN, Man bare skal have?

Nej desværre ikke, men da jeg selv skulle begynde med at lave kager, gik jeg på biblioteket og hørte dem om hvilke bøger de havde, og så tog jeg de bøger med billeder af dem jeg mente var nemmest for mig at lave

Og så stod der Hvordan man lagde kagen sammen og der var billeder af det værktøj som skulle bruges

Anmeld

14. oktober 2014

A. Nonymsen

EnGodMor skriver:

Nej desværre ikke, men da jeg selv skulle begynde med at lave kager, gik jeg på biblioteket og hørte dem om hvilke bøger de havde, og så tog jeg de bøger med billeder af dem jeg mente var nemmest for mig at lave

Og så stod der Hvordan man lagde kagen sammen og der var billeder af det værktøj som skulle bruges

Det kan jeg selvfølgeligt gøre... Må hive fat i en bibliotekar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.