1 uge tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2009

iln

Ja... i dag nåede jeg så 39+0. Det vil sige at den dato jeg har ventet på at skulle nå siden december nu ligger lige rundt om hjørnet! Det er fuldstændig syrealistisk at det er så tæt på nu.

Om der snart kommer en fødsel kan så diskuteres. Tror nok det er slimproppen der er gået (noget tykt hvidt noget med lidt grønligt skær - lignte i hvert fald snot som folk beskriver det). Dette har jeg oplevet tre aftener og faktisk ret klamt. Igår aftes lagde jeg mig på sofaen og hold da op det begyndte at mure godt og grundig i underlivet. Rejste mig op for at gå lidt rundt (i håb om det kunne sætte gang i noget), men det stoppede det bare. Ned at ligge igen og så startede det igen  Normalt er jeg en pivskid men tænk sig... jeg var glad for at have ondt og blev så ked af det da det stoppede på vejen ind til sengen 

Ida 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Hvor er det altså bare super spændende.
Kan godt forstå at du ikke kan forholde dig til at det er lige om hjørnet og du nu snart skal være mor.
Når jeg sidder og tæller ugerne ned synes jeg også pludselig det er lige om hjørnet og MEGET mærkeligt. (Selvom jeg har hele 14 uger igen)

Jeg tror også at den slags smerter er den eneste slags som er velkomne hos os. Hehe.. Og heldigt nok så vi kan udholde en fødsel.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med den foreslående fødsel.

Anmeld

21. august 2009

Natasja Savage Andersen

Hey først tillykke med at have nået så langt..
Jeg er også lige i dag nået de 39+1, det er helt utroligt :O Kan slet ikke forstå det kan være lige om lidt ...  

Kan fuldstændig følge dig i det med smerterne.. sidder også nogle aftener på sofaen og mærker det der tryk.. og håber på det bliver værre.. hehe noget mærkeligt noget at sidde og ønske sig selv mere smerte hehe  Men man vil jo så gerne det hele går igang..

Håber for dig snart der sker noget.. held og lykke

Knus Natte (39+1)

Anmeld

21. august 2009

Nanna1985

Årh kan godt forstå i ikk kan vente mere nu.. Jeg har det på samme måde.. Jeg har i 3 dage nu ventet på en opringning om hvad dag jeg skal sættes igang.. Nu vil jeg bare gerne snart have min baby..

PØJ PØJ til alle som skal føde lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.