Emmaljunga big star barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
11 svar
3 synes godt om
8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg er blevet helt vild med Emmaljungas barnevogn. Designet på barnevognen er lige mig også synes jeg bare kassen har så mange gode ting. Men nu kommer min store bekymring, vil barnevognen komme til at hænge? Jeg vil gør alt for at passe på den, altså lade være med at hænge en tung pusletaske på styret, putte tunge ting i den ende af barnevognen og få den strammet op engang i mellem. Så jer med emmaljunga barnevogn hvad er jeres erfaring med den? 

Også er der kalechen bliver den hurtig blød eller er den stram og svær at tag ned? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Dafnies

Jeg er super glad for min Den er brugt til to børn, men hænger ikke. Så jeg kan kun anbefale den

Anmeld

8. oktober 2014

Mom2

Har en Emmaljunga fra 2012 og den ser ud som ny, fordi vi har passet godt på den. Den hænger ikke og kalechen er ikke løs, heller ikke selvom min datter har hængt lidt i den.

Det der med at den hænger, det hører jeg også kun fra folk, som har brugt deres vogn forkert..

Anmeld

8. oktober 2014

Albertsen92

Vi er virkelig glad for vores. Vi har brugt den i et år nu, og den står som ny. Og vi har brugt den meget 

Anmeld

8. oktober 2014

lillespir26

Har lige kønt en idag der er 7 år gammel står også som ny stort set 

Anmeld

8. oktober 2014

Dianabk

Jeg har en big Star suprime 2013 model, den er brugt i godt og vel 7 mdr og har haft den inde 2 gange nu for at babysam kunne lave den.

jeg har ikke nogen pusle taske hængende Og han sidder jo heller ikke nede i den ende.

men jeg har det verdens dårligste behandling hos baby Sam og jeg har nu valgt ikke at købe så dyre ting hos dem.

Du kan evt købe den med dreje hjul, det skulle hjælpe på at de ikke begynder at gænge så meget.

Men det er normalt for emmaljunga at de begynder at hænge efter de bliver brugt (baby sams svar til mig), da de ikke har en base den står på hele vejen rundt ( som Odder eks har ) 

Håber du finder frem til den helt rigtige barnevogn 

PS. Jeg er stadig rigtig glad for min vogn, også selvom den hænger lidt. 

Anmeld

8. oktober 2014

Christabelle

Vores blev taget i brug november 2013 og den hverken hænger eller har blød kaleche. Er simpelthen så glad for den

Anmeld

8. oktober 2014

Lililili

Vores hang efter 6 måneder. Men det ikke alle deres stel der er så dårlige. 

Anmeld

8. oktober 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg er blevet helt vild med Emmaljungas barnevogn. Designet på barnevognen er lige mig også synes jeg bare kassen har så mange gode ting. Men nu kommer min store bekymring, vil barnevognen komme til at hænge? Jeg vil gør alt for at passe på den, altså lade være med at hænge en tung pusletaske på styret, putte tunge ting i den ende af barnevognen og få den strammet op engang i mellem. Så jer med emmaljunga barnevogn hvad er jeres erfaring med den? 

Også er der kalechen bliver den hurtig blød eller er den stram og svær at tag ned? 

Altså en barnevogn skal jo bruges! Og hvis du allerede nu tænker at du ikke må og kan dit og dat, så ville jeg nok undlade at købe den :/ 

kender desværre flere som har fortrudt deres køb af dette mærke, netop fordi de hænger efter noget tid, da de kun sidder fast i midten

Vi havde først valgt en, men da jeg så lagde mærke til dem nede i byen - så var de fleste mega skæve/hang! 

Jeg valgte en ny af Odder modellerne! Og den er brugt i over 2 år nu! Har også haft kusinen med i den, så de sad i hver deres ende! Den fordeler vægten ligeligt for og bag, uanset hvor vægten er placeret :-)

vil ikke give penge for noget, som ikke kan bruges optimalt! 

Skal klart have søskende sæde på, nu hvor vi får nr 2. Det kan den sagtens klare! :-) 

Anmeld

8. oktober 2014

An&Jo

Alle vogne kan komme til at hænge, det kommer an på mange ting.. 

Hvordan man behandler vognen, om det måske bare var en dårlig produktionsdag på fabrikken, om en af fjedrene er for blød og sådan kan jeg fortsætte.. 

Babysam vil til enhver tid snakke grimt om emmaljunga, de vil jo gerne sælge deres egne mærker som scandia og Odder.. Jeg har set flere oddervogne hænge og jeg kender flere med emmaljunga som aldrig har haft problemer med deres, kender dog også modsat folk der er glade for deres Odder og hader deres emmaljunga.. 

Det er et spørgsmål om hvad i vil have.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.