Anonym skriver:
Jeg er blevet helt vild med Emmaljungas barnevogn. Designet på barnevognen er lige mig også synes jeg bare kassen har så mange gode ting. Men nu kommer min store bekymring, vil barnevognen komme til at hænge? Jeg vil gør alt for at passe på den, altså lade være med at hænge en tung pusletaske på styret, putte tunge ting i den ende af barnevognen og få den strammet op engang i mellem. Så jer med emmaljunga barnevogn hvad er jeres erfaring med den? 
Også er der kalechen bliver den hurtig blød eller er den stram og svær at tag ned?
Altså en barnevogn skal jo bruges! Og hvis du allerede nu tænker at du ikke må og kan dit og dat, så ville jeg nok undlade at købe den :/
kender desværre flere som har fortrudt deres køb af dette mærke, netop fordi de hænger efter noget tid, da de kun sidder fast i midten 
Vi havde først valgt en, men da jeg så lagde mærke til dem nede i byen - så var de fleste mega skæve/hang!
Jeg valgte en ny af Odder modellerne! Og den er brugt i over 2 år nu! Har også haft kusinen med i den, så de sad i hver deres ende! Den fordeler vægten ligeligt for og bag, uanset hvor vægten er placeret :-)
vil ikke give penge for noget, som ikke kan bruges optimalt!
Skal klart have søskende sæde på, nu hvor vi får nr 2. Det kan den sagtens klare! :-)
Anmeld