unge enlige forældre fra kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. august 2009

NaFe

Heeeeejsa unge piger....

Ser altså mig selv som ung, selv om jeg er 22.....

Ville høre om der evt er andre unge enlige tøser her på baby.dk.....måske vi evt kunne få os et netværk sammen???....ingen af mine veninder har børn endnu, så mangler lidt nogen i sammen båd som mig, og måske der også er nogen af jer der gør det????

Lidt om mig:
Hedder natasja og er 22 år. Har feluca fra 4 jan 09 som jeg er alene med. Vi har ingen kontakt til hendes far pt. Bor i albertslund, som ligger 20 min fra kbh.

Mange knus fra natasja og feluca.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Bubbi

Feluca09 skriver:

Heeeeejsa unge piger....

Ser altså mig selv som ung, selv om jeg er 22.....

Ville høre om der evt er andre unge enlige tøser her på baby.dk.....måske vi evt kunne få os et netværk sammen???....ingen af mine veninder har børn endnu, så mangler lidt nogen i sammen båd som mig, og måske der også er nogen af jer der gør det????

Lidt om mig:
Hedder natasja og er 22 år. Har feluca fra 4 jan 09 som jeg er alene med. Vi har ingen kontakt til hendes far pt. Bor i albertslund, som ligger 20 min fra kbh.

Mange knus fra natasja og feluca.....

Pænt hej

Jeg er ikke selv enlig, men jeg er ung forældre

Jeg hedder Tina og er 22 år. Bor på Vesterbro, og har min søn Vito fra den 100709

Ville elske at lære nye mennesker at kende. Er selv tilflytter fra Nordsjælland for halvanden år siden. Nyder min barsel og er i fuld gang med at gå kbh tynd og lære det hele at kende og finde rundt

Anmeld

21. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg melder mig da lige under fanen her.

Jeg er en ung mor på 21. Bor i solrød med min datter på 15 mdr.
Vil meget gerne lære nye mennesker og kende. Lave noget sammen osv, er ikke bleg for en lille tig tur til kbh.

Mvh Sofie, Malou Selma 230508

Anmeld

21. august 2009

DianaMalou

Heeei hedder Diana og er os 22 år.. kommer fra tårnby ..
jeg kommer til at være enlig mor .. har self en kæreste men vi bor ik sammen og og kommer ik til før om nogen år da vi ik lige kan få det til at passe lige nu med flytning osv .. så jeg bliver jo alene mor til vores barn .. skal nedkomme til jan 2010 .. min kæreste vil komme hjem til mig så meget han kan for vores barn og self min skyld ..

Anmeld

22. august 2009

NaFe

Jamen hej til jer tøser.....

Mangler selv noget netværk, da jeg syntes veninderne falder fra efter jeg har født.....og vil meget gerne møde nogle nye søde unge piger....

ved ikke om i er friske på af evt a finde ud af noget en dag....
Vil gerne ligge lejlighed til eller evt lave noget inde i byen????

Anmeld

22. august 2009

Bubbi

Feluca09 skriver:

Jamen hej til jer tøser.....

Mangler selv noget netværk, da jeg syntes veninderne falder fra efter jeg har født.....og vil meget gerne møde nogle nye søde unge piger....

ved ikke om i er friske på af evt a finde ud af noget en dag....
Vil gerne ligge lejlighed til eller evt lave noget inde i byen????

Jeg her helt sikkert frisk. Og ligger os gerne lejlighed til, og er også frisk på noget inde i byen

Kunne være hyggeligt at lære nogle nye ansigter at kende

Anmeld

22. august 2009

NaFe

Bubbi skriver:

Jeg her helt sikkert frisk. Og ligger os gerne lejlighed til, og er også frisk på noget inde i byen

Kunne være hyggeligt at lære nogle nye ansigter at kende

Jamen det lyder da bare super.....

Anmeld

22. august 2009

Bubbi

Feluca09 skriver:

Jamen det lyder da bare super.....

Og god tur i byen i aften

Anmeld

22. august 2009

NaFe

Bubbi skriver:

Og god tur i byen i aften

hehe mange taaaaaak..smiler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.