Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
iiih. Min søn på 5mdr vil kun spise frugtmos. Han tager maks 2 skeer af grød og grøntsagsmosen.. Når det er frugtmos så spiser han op.. Har prøvet at lade være med at give ham frugtmos og kun tilbyde det andet, men det hjalp ikke... er der andre med børn der kun vil have frugtmos? Og hvad gør jeg lige??? Han skal til at have noget mere mad da han ikke tager nok på..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv evt at blande frugtmosen med grød... Og så gradvist nedtrappe frugtmosen, så grøden bliver et helt måltid.
det samme kan du gøre med grøntsagsmosen. Her blander vi lidt banan i, så det lettere glider ned
Hvad med at komme frugtmosen ovenpå grøden? Det har jeg altid gjort, for synes ikke grøden smager af noget
Har prøvet at blande grøden med frugtmos, men det ændrer desværre ikke noget. :-(
frugt mosen er sød, og har nok en finere konsistens end alm grød.. og jeg tror muligvis det er derfor...
jeg tror ikke at der er andet for en at blive ved og simpelthen virkelig skære ned på den søde grød
Ella ville også kun spise frugtmos da vi startede Jeg prøvede at blande grøntsagsmos i, men hun nægtede! Nå, men da jeg prøvede med lidt risgrød hjalp det...først en klat risgrød på skeen og så en lille klat frugtmos ovenpå, så gled det ned I starten var jeg ret nervøs for det med at hun KUN ville have frugtmos, men det behøvede jeg slet ikke være for hun begyndte jo gradvist at ville smage flere forskellige ting og idag kører hun peberfrugt, gulerødder og agurk ned i ét væk...så bare rolig, det skal nok komme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128