Vil kun spise frugtmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
5 svar
3 synes godt om
8. oktober 2014

missehxx

iiih. Min søn på 5mdr vil kun spise frugtmos. Han tager maks 2 skeer af grød og grøntsagsmosen.. Når det er frugtmos så spiser han op.. Har prøvet at lade være med at give ham frugtmos og kun tilbyde det andet, men det hjalp ikke... er der andre med børn der kun vil have frugtmos? Og hvad gør jeg lige??? Han skal til at have noget mere mad da han ikke tager nok på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

jojomama

Prøv evt at blande frugtmosen med grød... Og så gradvist nedtrappe frugtmosen, så grøden bliver et helt måltid.

det samme kan du gøre med grøntsagsmosen. Her blander vi lidt banan i, så det lettere glider ned

Anmeld

8. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med at komme frugtmosen ovenpå grøden? Det har jeg altid gjort, for synes ikke grøden smager af noget  

Anmeld

8. oktober 2014

missehxx

Har prøvet at blande grøden med frugtmos, men det ændrer desværre ikke noget. :-(

Anmeld

8. oktober 2014

Nystart

frugt mosen er sød, og har nok en finere konsistens end alm grød.. og jeg tror muligvis det er derfor...

jeg tror ikke at der er andet for en at blive ved og simpelthen virkelig skære ned på den søde grød

Anmeld

8. oktober 2014

MetteS81

Ella ville også kun spise frugtmos da vi startede  Jeg prøvede at blande grøntsagsmos i, men hun nægtede! Nå, men da jeg prøvede med lidt risgrød hjalp det...først en klat risgrød på skeen og så en lille klat frugtmos ovenpå, så gled det ned   I starten var jeg ret nervøs for det med at hun KUN ville have frugtmos, men det behøvede jeg slet ikke være for hun begyndte jo gradvist at ville smage flere forskellige ting og idag kører hun peberfrugt, gulerødder og agurk ned i ét væk...så bare rolig, det skal nok komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.