Hvornår tænder i for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Jeia

Kitty-Katten skriver:

Ja jeg tror altså, at jeg er blevet nærig omkring vores vand og varme udgifter! 

Det sidste år har vi brugt 20 procent mindre vand og varme, men det er blevet dyre pga stigninger i afgifter på vand

Så ville høre jer andre baby.dk brugere om, hvornår I tænder for radiatorerne i jeres hjem? Fik nemlig en kommentar sidste gang vi havde gæster, om vi ikke snart skulle have tændt for varmen. Men må indrømme at os her hjemme ikke fryser eller synes at det er køligt endnu 

Bor på Færøerne, så vi har varme på året rundt, dog ikke hver dag, men når der er koldt. Da jeg boede í Danmark, havde jeg varme på når jeg syntes der var koldt. Havde ikke en bestemt dato for hvornår der måtte skrues op for varmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Vi bor i hus, uden gulvvarme, og plejer at tænde omkring 1. Okt. 

Men i år hvor det stadig er lunt udenfor venter vi. Dog er gulvvarmen på badeværelset tændt (som er det eneste rum med gulvvarme).

Anmeld

8. oktober 2014

Linkae

Vi har et stort 2 plans hus af ældre dato med trægulve og vi har nu været nød til at tænde for radiatorerne med start igår hVor det blæste noget så ulideligt. Desuden har vi en brændeovn. 

Anmeld

8. oktober 2014

Newsence

Her er der ikke nogen dato... Når det er kold ja så tænder vi for varmen... Sidste år var det tidligt på året men grundet det gode vejr i år har vi ventet til for få dage siden da lille pigen kravler på trægulvet men svaret er når det er koldt... Vil hellere spare andre steder end varmen.. Gider ikke fryse 

Anmeld

8. oktober 2014

Hectar

Jeg har tændt for varmen allerede nu. Gider ikke sidde med sokker og skiundertøj på indenfor for at kunne holde varmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.