Ingen tænder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
8 svar
9 synes godt om
7. oktober 2014

Bell'star

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at høre om der er andre der også har børn der fik tænder rigtig sent?

Min søn er lidt over 13 måneder og har kun fået to tænder i undermunden. Han var til tandlæge da han var omkring 1 år, og hun sagde, at hun kunne se tegn på at de to i overmunden var på vej, men at de ikke var lige rundt om hjørnet.

jeg ved godt det er meget forskelligt hvornår børn får tænder, men tænker efterhånden at der er et eller andet galt, siden der bare ingen tegn er på tænder på vej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Kay

Elna var 1 år og 5 dage da hendes første brød igennem

Der efter gik der et par måneder inden der skete mere og nu er hun over 2 år og mangler stadig 4 

Jeg fik afvide af tandlægen at jo længere der gik før de kom jo længere gik der også før de bliver skiftet og det gør at de blivende holder bedre  

Anmeld

7. oktober 2014

qwaszx

Min prut bliver et år lørdag, og har stadig ingen. 

Anmeld

7. oktober 2014

LLT.

Bell'star skriver:

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at høre om der er andre der også har børn der fik tænder rigtig sent?

Min søn er lidt over 13 måneder og har kun fået to tænder i undermunden. Han var til tandlæge da han var omkring 1 år, og hun sagde, at hun kunne se tegn på at de to i overmunden var på vej, men at de ikke var lige rundt om hjørnet.

jeg ved godt det er meget forskelligt hvornår børn får tænder, men tænker efterhånden at der er et eller andet galt, siden der bare ingen tegn er på tænder på vej. 

niks, her har begge været 10 mdr og 11 mdr da de fik deres første tand, selv var jeg 14!! mdr inden den første brød igennem, så bare rolig de kommer når de kommer 

Anmeld

7. oktober 2014

AnonymMor

Naya var 11,5 mdr da hendes første tand i undermunden brød frem, 1 uge efter kom nr 2 og som 12,5 mdr fik hun første tand i overmunden og igen ca 1 uge efter kom nr 2  

og ja jeg har os fået fortalt at jo senere tænder de får jo stærkere er de 

Anmeld

7. oktober 2014

SP10

Profilbillede for SP10
Bell'star skriver:

Her var jeg også begyndt og tvivle på om knægten ville få

tænder.

Han var lidt over 1 år da den første brød igennem, han er nu 15 måneder og har nu 3 tænder..

Anmeld

7. oktober 2014

Eliza

Kay skriver:

Elna var 1 år og 5 dage da hendes første brød igennem

Der efter gik der et par måneder inden der skete mere og nu er hun over 2 år og mangler stadig 4 

Jeg fik afvide af tandlægen at jo længere der gik før de kom jo længere gik der også før de bliver skiftet og det gør at de blivende holder bedre  

Haha så må min lillebror satme ha fået sine sent!! 

Han bliver 18 li om lidt, og har stadig 3 mælketænder

Anmeld

7. oktober 2014

Bell'star

Tak for svar allesammen - nu er jeg helt rolig igen, da jeg kan se, at det ikke er min søn der er noget galt med 

Anmeld

8. oktober 2014

Muffinmus

Kan som tilføjelse sige min pige på 2,5 stadig mangler en fortand...den kommer måske slet ikke som mælketand. Tandlægen siger at man må se tiden an om den kommer som voksenundervisning. Men håber det sørme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.