Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
LinLin skriver:
Pyh det var længe... 
Ja heldigvis glemmer man alt det trælse ved fødsler - ellers gjorde man det vel ikke igen!? 
Jeg prøvede at blive sat igang sidste år - da jeg skulle føde vores Noa i uge 14... Dengang tog det 6 timer fra første pille til hun var født, så håber det betyder min krop er rimeligt modtagelig for de der piller - selvom det selvfølgelig er noget mere man skal udvide sig med et fuldbårent barn!
Men håber da stadig at lillesøster selv vil komme ud 

Ja man glemmer det, nu er det et år siden, og jeg vil SÅ gerne prøve det igen, bare lidt hurtigere, desværre er vi "lidt oppe i årene" og har en MA bag os, samt et år med insemineringer, da vi fandt ud af at min mands sæd ikke er helt i top, men vi lavede vores pige helt narturligt lige som vi skulle i reagensglasbehandling.. 
Jeg klager ikke over min fødsel, når jeg hører om jer andre der ikke får jeres babyer med hjem, og det må være dobbelt så hårdt at skulle føde i uge 14, og vide at man ikke får sin datter med hjem. sender alle kærlige tanker til dig 
Vi havde kæmpet så hårdt for at blive forældre bare en gang, og jeg var også så bange for at det skulle gå galt især fordi der var grønt fostervand under min fødsel..
Som sagt så håber jeg på at få en mere, men vi har hårde odds imod os, så lige nu nyder jeg trods alt at vores datter er sund og rask, selvom det har været et meget hårdt år siden hun blev født..
Nå jeg ævler alt for meget, om ligegyldige ting, men ihhh hvor jeg håber hun kommer selv og hurtigt, og ser frem til opdatering når det sker 

Anmeld