40+0 med Lia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

LinLin

BabyFreia skriver:

Kom så ud til din mor,  Lia

Ja og hendes storebror der fik at vide babyen kom, når han var blevet 4 år og "det er altså længe siden jeg blev det, mor!!"  (1 måned)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Wuhu  - det må kunne aflyses/rykkes hvis det er (Er det ikke tidligt...? )

jo lidt tidligt... men når vi flytter til d. 1 og med lillesøster og... ja så var det lige der... men det kan godt rykkes heldigvis  

Anmeld

7. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
LinLin skriver:

Det har min også sagt, men tror det mest er fordi der har han fri  og så synes han 10/10 er en god dato (Adam har d. 9/9 og vi blev gift 12/12 )

Jeps, din mand har ret... min datter er fra 10-10-13... 

SÅÅÅÅÅÅ nemt at huske og udtale..

sender masser af ve-støv til fredag så... 

Anmeld

7. oktober 2014

LinLin

Inger skriver:

Jeps, din mand har ret... min datter er fra 10-10-13... 

SÅÅÅÅÅÅ nemt at huske og udtale..

sender masser af ve-støv til fredag så... 

Du må gerne sende det allerede nu for min skyld 

Anmeld

7. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
LinLin skriver:

Du må gerne sende det allerede nu for min skyld 

Er sendt med express due... 

Åhh var der selv for et år siden... I dag for 1 år siden blev jeg sat igang første gang... 

Men fik først veer dagen efter og fødte så først den 10 oktober, så det vil du slet ikke hører om, så derfor masser af vestøv til dig, det er hårdt at vente, I KNOW!!! 

Anmeld

7. oktober 2014

LinLin

Inger skriver:

Er sendt med express due... 

Åhh var der selv for et år siden... I dag for 1 år siden blev jeg sat igang første gang... 

Men fik først veer dagen efter og fødte så først den 10 oktober, så det vil du slet ikke hører om, så derfor masser af vestøv til dig, det er hårdt at vente, I KNOW!!! 

Uh nej - håber da ikke det ender med igangsættelse...

hvor langt var du?

Anmeld

8. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
LinLin skriver:

Uh nej - håber da ikke det ender med igangsættelse...

hvor langt var du?

Jeg var 41 + 4 da jeg blev sat igang første gang... fik den første ve 41+5 kom på fødegang 41+6 om morgenen, og fødte 42+0 klokken 3.07.... 34 timer med veer inden jeg fødte en dejlig basse på 4500 g og 56 cm.. Måtte også liiige lappes en del sammen igen, en hård og lang lang fødsel, men det er jo lykkelig glemt idag, heldigvis..

Er blevet lovet et kejersnit hvis jeg ønsker det, hvis jeg skal have flere børn :-) 

Held og lykke til dig håber der snart sker noget :-)

Anmeld

8. oktober 2014

LinLin

Inger skriver:

Jeg var 41 + 4 da jeg blev sat igang første gang... fik den første ve 41+5 kom på fødegang 41+6 om morgenen, og fødte 42+0 klokken 3.07.... 34 timer med veer inden jeg fødte en dejlig basse på 4500 g og 56 cm.. Måtte også liiige lappes en del sammen igen, en hård og lang lang fødsel, men det er jo lykkelig glemt idag, heldigvis..

Er blevet lovet et kejersnit hvis jeg ønsker det, hvis jeg skal have flere børn :-) 

Held og lykke til dig håber der snart sker noget :-)

Pyh det var længe... 

Ja heldigvis glemmer man alt det trælse ved fødsler - ellers gjorde man det vel ikke igen!? 

Jeg prøvede at blive sat igang sidste år - da jeg skulle føde vores Noa i uge 14... Dengang tog det 6 timer fra første pille til hun var født, så håber det betyder min krop er rimeligt modtagelig for de der piller - selvom det selvfølgelig er noget mere man skal udvide sig med et fuldbårent barn!

Men håber da stadig at lillesøster selv vil komme ud 

Anmeld

8. oktober 2014

Inger

Profilbillede for Inger
LinLin skriver:

Pyh det var længe... 

Ja heldigvis glemmer man alt det trælse ved fødsler - ellers gjorde man det vel ikke igen!? 

Jeg prøvede at blive sat igang sidste år - da jeg skulle føde vores Noa i uge 14... Dengang tog det 6 timer fra første pille til hun var født, så håber det betyder min krop er rimeligt modtagelig for de der piller - selvom det selvfølgelig er noget mere man skal udvide sig med et fuldbårent barn!

Men håber da stadig at lillesøster selv vil komme ud 

Ja man glemmer det, nu er det et år siden, og jeg vil SÅ gerne prøve det igen, bare lidt hurtigere, desværre er vi "lidt oppe i årene" og har en MA bag os, samt  et år med insemineringer, da vi fandt ud af at min mands sæd ikke er helt i top, men vi lavede vores pige helt narturligt lige som vi skulle i reagensglasbehandling.. 

Jeg klager ikke over min fødsel, når jeg hører om jer andre der ikke får jeres babyer med hjem, og det må være dobbelt så hårdt at skulle føde i uge 14, og vide at man ikke får sin datter med hjem. sender alle kærlige tanker til dig

Vi havde kæmpet så hårdt for at blive forældre bare en gang, og jeg var også så bange for at det skulle gå galt især fordi der var grønt fostervand under min fødsel.. 

Som sagt så håber jeg på at få en mere, men vi har hårde odds imod os, så lige nu nyder jeg trods alt at vores datter er sund og rask, selvom det har været et meget hårdt år siden hun blev født..

Nå jeg ævler alt for meget, om ligegyldige ting, men ihhh hvor jeg håber hun kommer selv og hurtigt, og ser frem til opdatering når det sker 

Anmeld

8. oktober 2014

LinLin

Inger skriver:

Ja man glemmer det, nu er det et år siden, og jeg vil SÅ gerne prøve det igen, bare lidt hurtigere, desværre er vi "lidt oppe i årene" og har en MA bag os, samt  et år med insemineringer, da vi fandt ud af at min mands sæd ikke er helt i top, men vi lavede vores pige helt narturligt lige som vi skulle i reagensglasbehandling.. 

Jeg klager ikke over min fødsel, når jeg hører om jer andre der ikke får jeres babyer med hjem, og det må være dobbelt så hårdt at skulle føde i uge 14, og vide at man ikke får sin datter med hjem. sender alle kærlige tanker til dig

Vi havde kæmpet så hårdt for at blive forældre bare en gang, og jeg var også så bange for at det skulle gå galt især fordi der var grønt fostervand under min fødsel.. 

Som sagt så håber jeg på at få en mere, men vi har hårde odds imod os, så lige nu nyder jeg trods alt at vores datter er sund og rask, selvom det har været et meget hårdt år siden hun blev født..

Nå jeg ævler alt for meget, om ligegyldige ting, men ihhh hvor jeg håber hun kommer selv og hurtigt, og ser frem til opdatering når det sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.