Suk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Slettet

Jeg har lige afleveret børnene i hhv. børnehave og skole og nu ser jeg dem først på søndag. De skal på weekend hos mine forældre fordi Thomas og jeg skal sove på et slot i nat  Jeg ved ikke hvad det hedder eller hvor det er, for det er Thomas som har arrangeret det...
Nå men jeg synes det er fint, at de overnatter ved mine forældre og deres Bedste engang imellem, men min smertegrænse går nok ved ét døgn, alt derover kredser lidt i hjertet, hvordan har I andre det med at undvære rollingerne??
Når det så er sagt og jeg har fået pylleret af, så glæææder jeg mig til at se hvor vi skal hen!   ...Da vi blev forlovet overnattede vi på Store Restrup Herregård og vi var de eneste gæster, så da den sidste tjener gik hjem ved midnat drak vi os stive og gik på spøgelsesjagt  Jeg forventer en lige så god oplevelse denne gang, nu hvor vi skal fejre vores et årsdag i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Heidi B

Hvor lyder det bare hyggeligt!!!! Nyd det...

Jesper og jeg har kun været på overnatning en enkelt nat... Vi er ikke så gode til at komme afsted, og jeg havde det fint med det...
Har selv været afsted med nogle tøser til Oslo, og der havde jeg ikke meget tid til at savner, og der var deres far jo hjemme hos dem...
Det værste var turen fra båden og hjem... tog 20 min.... For der havde jeg tid til at savne!!!

Nu har vi vundet et ophold i en nordisk storby... med to overnatninger...
Håber vi får taget os sammen til at komme afsted...

Knuz

Anmeld

21. august 2009

st

Hej Annie.

Har også svært ved at undvære Mads i længere tid, men jeg er sikker på, at I nok skal få en dejlig overnatning. Tillykke med dagen i morgen.

st

Anmeld

21. august 2009

Charlie

Iihh hvor lyder det romantisk
Jeg kan godt forstå, det kradser lidt at skulle undvære børnene. Det var meningen, at min kærestes forældre skulle have passet Marcus 3 dage (2 nætter) i vores sommerferie, så vi kunne få lidt tid til hinanden inden lillebror kommer. Det havde jeg det ok med. Det blev dog aflyst, men det er en anden historie Men deres oprindelige forslag var, at de skulle passe ham fra søndag til torsdag, der satte jeg altså bremserne i. Det var ALT for lang tid!

Jeg håber I får et rigtig dejligt ophold. Glæder mig til at høre om det

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.