Prævention, jeres erfaringer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2014

Tystys14

Hvad er jeres eftaringer med minipiller? Jeg har prøvet dem før, og tog voldsomt på kort efter jeg begyndte på dem og fik utroligt dårligt humør... Så er lidt bange for at prøve igen. 

Pt bruger vi kun kondom men synes vi oplever for tit at det sprænger! Så vil virkelig gerne finden anden prævention der er mere sikkert. 

Hvad er jeres erfaringer ? Jeg vil ikke p-pillen da min cyklus er på 35 dage hvilket jeg ville være ked af ændrede sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

Købmagerkonen

Jeg bruger selv p-piller, men det tænker jeg ikke er noget for dig, når minipiller er udelukket

Umiddelbart virker det dog mærkeligt at kondomet tit springer... Jeg har aldrig oplevet det med min kæreste dengang vi brugte det. Måske I skulle prøve et andet mærke/størrelse?

Anmeld

7. oktober 2014

Nystart

Det eneste jeg får ud af p-piller er en KÆMPE vægt stigning både alm og mini... faktisk steg min vægt til over 100 kg... og samtidig er min datter lavet på p-piller og jeg blødte i tide og utide...

Jeg har haft homon-spiral og kobber og jeg skal ha kobber igen når jeg har født...

Den er der hele tiden, man skal ikke huske piller eller stoppe og bruge kondom og samtidig risikere at det springer...

Anmeld

8. oktober 2014

Newsence

Jeg havde som dig på p-piller men fik så nogle andre piller i en større risikogruppe og de virker bare og de er sådan at man kun bløder 3-4 dage og meget lidt blødning så selvom min cyklus er lang så bløder jeg mindre og i færre dage så snak med lægen om at prøve nogle andre p-piller da der er mange muligheder og dem jeg får de er virkelig gode for jeg blødte også hele tiden på de alm piller 

Anmeld

8. oktober 2014

WilliamDSTN

NV skriver:

Hvad er jeres eftaringer med minipiller? Jeg har prøvet dem før, og tog voldsomt på kort efter jeg begyndte på dem og fik utroligt dårligt humør... Så er lidt bange for at prøve igen. 

Pt bruger vi kun kondom men synes vi oplever for tit at det sprænger! Så vil virkelig gerne finden anden prævention der er mere sikkert. 

Hvad er jeres erfaringer ? Jeg vil ikke p-pillen da min cyklus er på 35 dage hvilket jeg ville være ked af ændrede sig. 

på mig gjorde det vildt ondt når jeg skulle have mens da jeg var på mine piller, gik strakt over på p piller men hvis du ikk vil på dem kan du jo bruge pessar, eller måske få en spiral ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.