Passer denne til en pige på 3 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er denne for drenget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

995 visninger
11 svar
7 synes godt om
5. oktober 2014

Mother-love

isabella har en vinterjakke fra sidste år men regner lidt med at den bliver for lille midt i sæsonen.

hvad siger i? Er den for drenget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Klumpe-dumpe

Næh det synes jeg bestemt ikke den er. Kan sagtens se en lille trunte i den, med lyserød hue og vanter 

Anmeld

5. oktober 2014

Mother-love

Ariel skriver:

Næh det synes jeg bestemt ikke den er. Kan sagtens se en lille trunte i den, med lyserød hue og vanter 

Super. Synes bare at alting bliver for lilla og lyserødt.  Og synes den har en super fed farve

Anmeld

5. oktober 2014

Klumpe-dumpe

Mother-love skriver:

Super. Synes bare at alting bliver for lilla og lyserødt.  Og synes den har en super fed farve

Jeg synes og den har flot farve. Desværre lever jeg i et lyserød helvede   ( min er 5 år og har sin helt egen mening om hvad der er fedt) 

Anmeld

5. oktober 2014

Isabella_mor

jeg kom til at stemme ja, fordi at jeg læste det som "passer denne til en pige" for det synes jeg BESTEMT den gør.. jeg havde så ikke set at selve spørgsmålet var om den var for drenget. det synes jeg ikke den er... 

en pige kan sagtens have sådan en fin jakke og så er Ticket To Heaven bare et skønt mærke

Anmeld

5. oktober 2014

Lucky05

Mother-love skriver:

isabella har en vinterjakke fra sidste år men regner lidt med at den bliver for lille midt i sæsonen.

Har selv købt en jakke til min datter i den farve. Hun bliver 4 i januar syns det er en super fed farve. 

Har købt en lyserød hue til.

Anmeld

5. oktober 2014

TNBC

Mother-love skriver:

Jeg kom til at stemme ja, da spørgsmålet var anderledes end overskriften
Men mente nej. 

Den er meget neutral..

Anmeld

5. oktober 2014

Mother-love

Yurie skriver:

Jeg kom til at stemme ja, da spørgsmålet var anderledes end overskriften
Men mente nej. 

Den er meget neutral..

Hov ja min fejl hahaha

Anmeld

5. oktober 2014

Mother-love

Isabella_mor skriver:

jeg kom til at stemme ja, fordi at jeg læste det som "passer denne til en pige" for det synes jeg BESTEMT den gør.. jeg havde så ikke set at selve spørgsmålet var om den var for drenget. det synes jeg ikke den er... 

en pige kan sagtens have sådan en fin jakke og så er Ticket To Heaven bare et skønt mærke

Ja nemlig. Jakken fra sidste år er også det mærke og den har/ er vi så glade for så derfor bliver det samme mærke i år

Anmeld

5. oktober 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Synes den er rigtig fin til en pige... det behøver jo ikke være lyserød og lilla det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.