Okay, jeg synes virkelig det er pinligt det her, mest fordi jeg føler at jeg bare "burde springe ud i det" men tror ikke at jeg tør!
Sagen er den at jeg har en datter på omkring en måned. Har haft hende med ud til fødselsdag, spisning hos et vennepar og kaffevisit hos en veninde, alle tre gange har jeg kørt og haft hende med i autostol. Men jeg har en flot og fin barnevogn som jeg havde store intentioner om, at benytte til ture ind til byen, på cafe osv, sagen er bare sådan, at jeg kun bruger den til daglige gåture rundt i kvarteret...
Jeg "tør" ikke tage længere væk hjemmefra end at jeg kan gå hjem på maks 10 min!
- Hvad gør jeg hvis jeg sidder på feks en cafe og hun begynder at græde/bliver sulten (hun får flaske)?
- Hun vil ikke bare holdes i favnen og kigge rundt, man skal gå rundt med hende/se på forskellige ting/der skal ske noget. Hvad hvis det pludselig sker midt på cafe/butikstur etc.?
- Hvis hun nu ikke vil ligge selv i vognen når det er på tide at gå hjem? Kan jo ikke bare lade hende ligge og skrige men kan heller ikke så godt tage hende op? Specielt hvis jeg er ude og vejret bliver dårligt?
- Hvor gamle var jeres da I begyndte at tage ud jævnligt?
Ih jeg er så flov over det, for det virker som om at det burde være indlysende hvad man gør men er altså på komplet bar bund suk!
Anmeld