Nye knager til badeværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
6 svar
11 synes godt om
5. oktober 2014

bøllen

Stod og manglede nye knager til badeværelset , men ikke den store mængde penge til den post i denne måned :-) 

så måtte tænke kreativt , måske ikke en alm løsning men er blevet meget glad for resultatet :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Jibbe

bøllen skriver:

Stod og manglede nye knager til badeværelset , men ikke den store mængde penge til den post i denne måned :-) 

så måtte tænke kreativt , måske ikke en alm løsning men er blevet meget glad for resultatet :-) 

Det ser super fedt ud!

Anmeld

5. oktober 2014

bøllen

Jibbe skriver:

Det ser super fedt ud!

Tak :-) er selv ret vild med resultatet 

Anmeld

5. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fint og smart med skeerene, så godt iden i vis mig dit genbrugshjem ( eller hva det nu hed) og tænkte at det ku være fedt at gøre! Vh stine

Anmeld

5. oktober 2014

Purpleandpink.dk

Rigtig fedt! 

Jeg elsker kreative løsninger i indretninger - det gir så meget personlighed i et hjem. Godt arbejde :-) 

Anmeld

5. oktober 2014

bøllen

Purpleandpink.dk skriver:

Rigtig fedt! 

Jeg elsker kreative løsninger i indretninger - det gir så meget personlighed i et hjem. Godt arbejde :-) 

Syntes selv de er blevet fede :-) og anderledes ... 

Og tak :-) 

Anmeld

5. oktober 2014

bøllen

StineW79 skriver:

Super fint og smart med skeerene, så godt iden i vis mig dit genbrugshjem ( eller hva det nu hed) og tænkte at det ku være fedt at gøre! Vh stine

Ja ideen er derfra . Blot havde de dem direkte på væggen ... Den løsning var jeg ikke så vild med , så måtte tænke kreativt ... Det blev til denne model 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.