Puttetid, 3 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. oktober 2014

Mor til F

Hej piger

Jer der ammer fuldt,  hvornår putter i til natten? 

Min datter er idag 3 måneder gammel og vi forsøger at putte til natten ved 20 tiden.

De fleste aftener er hun fuld af energi og falder først til ro mellem 21-21.30 (de fleste), men idag, faldt hun til ro kl. 20

Inden hun falder til ro, ligger hun meget ofte ved brystet - ofte her hun falder i søvn. 

Så, hvordan og hvad tid,  putter i jeres bebser?  

Vil nemlig gerne forsøge at skabe en mere fast putte tid og rutine. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er ganske normalt at de først sover til nat alt i mellem ved 20 og 23 tiden ammebørn især bruger ofte  aftentimerne til at tanke godt op med mad til natten. Og så bliver klokken jo nogen gange lidt mange  

synes i skal se mere på jeres datters tegn end på hvad klokken er er hun træt kl 20? Så put hende. Er hun i totalt hopla? Så vent til hun bliver træt.  

Jeg ammede min i søvn i den alder i øvrigt. 

Anmeld

4. oktober 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey :-)

Mikkel er næsten 4 mdr og han er putteklar ved 20 tiden. Søster på 3 år puttes kl. 19 og så bliver han skiftet,

får evt nattøj på og så ammet - derefter går jeg med ham i armene, pakket ind i dynen, til han sover. Og så går jeg i seng også :-)

//Mette

Anmeld

4. oktober 2014

L-Mortil3

Uha nu er det jo længe siden mine var små og de var sensitive små børn der aldrig sov mere end 1 time i træk på en MEGET god dag, dag såvel som nat.

Men jeg synes da din fremgangsmåde virker yderst fremragende :-) selvfølgelig giver det ikke meget mening at putte en bejs fuld af energi, jeg kan huske vi forsøgte med amning i sengen og så faldt han i søvn, når han sov gik jeg så ud... (For at ende der igen hurtigt kan du nok forstå)  

synes det lyder til du gør hvad der er rigtigt for jer ;-)

Anmeld

4. oktober 2014

missehxx

Min søn blev i den alder puttet kl 21, og det gør han i øvrigt stadig. Udelukkende fordi at jeg gerne il have at han sover lidt længere ol morgenen. Hvis han havde haft større søskende vi skulle op og afsted med så han skulle tidligere op, så var han også kommet tidligere i seng ��

Anmeld

4. oktober 2014

missehxx

Min søn blev i den alder puttet kl 21, og det gør han i øvrigt stadig. Udelukkende fordi at jeg gerne il have at han sover lidt længere ol morgenen. Hvis han havde haft større søskende vi skulle op og afsted med så han skulle tidligere op, så var han også kommet tidligere i seng ��

Anmeld

4. oktober 2014

jojomama

Min søn er i skrivende stund 5 1/2 mdr og han er først klar til at komme i sng kl 21.30 tidligst!!

jeg ammer fuldt ud og han er i total hopla indtil da. Han har sin helt egen rytme, som vi bare må følge. Til gengæld sover han til kl. 8.30-9.00 om morgenen (afbrudt af et par amninger).

lad bare dit barn have sin egen rytme. H*n skal nok sige til, hvis det er sovetid eller legetid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.