Uge 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
2 svar
10 synes godt om
4. oktober 2014

Frk_Louise

Nu kan det tælles på en hånd, hvor mange uger der er tilbage! Hvor er det vildt, at vores lille pige snart er her  Efter 9 måneders ventetid.

Sokkerne kom altså ikke på idag. Der var simpelthen for langt derned 

Synes godt nok min mave er ved at være stor nu, kan ikke engang sidde i sofaen normalt længere uden at alting indvendig bliver mast (eller det føles ihvertfald sådan )... Skal helst læne mig tilbage eller sprede benene. Og lillepigen derinde sparker mig da også gerne enten i ribbenene eller lige i blæren i tiden.. Tja, det er faktisk ved at være lidt hårdt. Men jeg skal nok ikke klage endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Babydrøm

Frk_Louise skriver:

Nu kan det tælles på en hånd, hvor mange uger der er tilbage! Hvor er det vildt, at vores lille pige snart er her  Efter 9 måneders ventetid.

Sokkerne kom altså ikke på idag. Der var simpelthen for langt derned 

Synes godt nok min mave er ved at være stor nu, kan ikke engang sidde i sofaen normalt længere uden at alting indvendig bliver mast (eller det føles ihvertfald sådan )... Skal helst læne mig tilbage eller sprede benene. Og lillepigen derinde sparker mig da også gerne enten i ribbenene eller lige i blæren i tiden.. Tja, det er faktisk ved at være lidt hårdt. Men jeg skal nok ikke klage endnu 

Flot mave

Anmeld

5. oktober 2014

Frk_Louise

Babydrøm skriver:

Flot mave

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.