Here Goes... Min kagedebut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Heidi.

Puhh det holdt hårdt.. Jeg syntes altså det var svært... Men jeg er tilfreds med resultatet..

Phillipa ´s fødselsdagskager til i morgen hvor hun bliver 3 år.. Den store skal hun have med i børnehave i morgen..

I den store er der Hindbærmousse og rutebilcreme..
I den lille er der hindbærmousse og tobleronecreme..

Kh Heidi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

mariamiss6

Jeg synes de er rigtig flotte.... Og jeg synes de har den fedeste charme, fordi det ikke er blomster der ligner nogen ægte.... jeg er da ikke i tvivl om at jeg ville spise den, men først efter jeg havde kigget længe på den hehe...

Jeg synes det er et super flot resultat...

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WAUW  Sejt gået... Tillykke!

Skal I være mange gæster?...

Anmeld

20. august 2009

Heidi.

mariamiss6 skriver:

Jeg synes de er rigtig flotte.... Og jeg synes de har den fedeste charme, fordi det ikke er blomster der ligner nogen ægte.... jeg er da ikke i tvivl om at jeg ville spise den, men først efter jeg havde kigget længe på den hehe...

Jeg synes det er et super flot resultat...

Tak Nej blomsterne er lavet i Phillipas yndlingsfarver.. Bliver spændende at smage den

Anmeld

20. august 2009

Trolde_mor

Hvor er de bare flotte Er helt vildt med blomsterne og vil da helt sikkert bruge det som inspiration til når jeg skal i gang med at "lege" med MMF

Anmeld

20. august 2009

Heidi.

Zafir skriver:

WAUW  Sejt gået... Tillykke!

Skal I være mange gæster?...

Nej den store kage skal hun have med i børnehave Den lille er til i morgen aften.. Der kommer bare min mor og papfar.. Vi holder fødselsdag næste weekend.. Så der skal jeg vel igen igen

Anmeld

20. august 2009

Diana...

De er bare super flotte.

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Nej den store kage skal hun have med i børnehave Den lille er til i morgen aften.. Der kommer bare min mor og papfar.. Vi holder fødselsdag næste weekend.. Så der skal jeg vel igen igen

Nååårr hvor fedt, at få den med i børnehave. Det var en god idé, at sætte bunde sammen, til en stor én

Anmeld

21. august 2009

82Miraklet

Heidi super flotte det er de.......

Anmeld

21. august 2009

ka li ja

super flot heidi!
tænk at det er første gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.