Jeres mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
11 svar
5 synes godt om
4. oktober 2014

lenekureolsen

Af pigenavne er jeg faldet for.

Mali
Cirkeline
Og Malou

Og af drengenavne er jeg faldet for.

Malthe
Milas
Og Miklas

Jeg er vild med M navne men Cirkeline kan jeg bare heller ikke stå for hvad tænker I?

Jeg skal være alene mor om 4 måneder og har ikke nogen af diskutere det med.

Håber på nogen kommentar.
Hilsen Mig. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Cirkeline er rigtig sødt at hedde når man er 3 år.. Det er det ikke når man er 27 

De andre navne er rigtig fine!

Anmeld

4. oktober 2014

lillespir26

Helt klart Malou og Malthe 

ville gerne selv have en Malou men det lavede kæresten desværre veto imod øv 

Anmeld

4. oktober 2014

Eliza

Malthe 

Jeg har selv en Malthe Emil.

Da lillebror kom, havde jeg ski'e svært ved at finde navn, for Malthe var jo det smukkeste navn i verden. Dog kunne jeg godt se fornuften i, at man ik kan kalde dem begge Malthe 

Lillebror hedder derfor Lucas Villum.  Ydermere har vi 2 store børn, med en anden mor  Som hedder Mikkel og maya, så her er også mange "m'er" 

Anmeld

4. oktober 2014

Pigent

lenekureolsen skriver:

Mali
Cirkeline
Og Malou

Malthe
Milas
Og Miklas

Jeg er vild med M navne men Cirkeline kan jeg bare heller ikke stå for hvad tænker I?

Cirkeline er sødt, men er det også det til en voksen? Jeg kan godt lide Malthe og Milas. Hvad med Micas, det synes jeg nemlig er sødt?

Anmeld

4. oktober 2014

Troldemommi

lenekureolsen skriver:

Mali
Cirkeline
Og Malou

Malthe
Milas
Og Miklas

Cirkeline er en dejlig lille pige med røde prikker på kjolen, ikke en kommende voksen kvinde, de andre navne er okay 

Monica 

Anmeld

4. oktober 2014

lenekureolsen

Det rigtig nok det med at navnet Cirkeline er lille pige med prikker på kjolen men jeg er 19 år gammel og har faktisk aldrig hørt om den tegnefilm eller set den, da jeg var mindre gik jeg i klasse med en pige som hedder Cirkelin uden E men folk kaldte hende Cirkeline altså med E Og lige siden der har jeg bare elsket navnet Cirkeline.

Og det er først i sidste uge jeg ville undersøge hvor mange som endelig hedder det, men alt andet dukker jo op også forstår jeg jo alt sammen meget bedre, men på den anden side. Det er en 40 årig gammel tegne film, hvis jeg får en pige som vælger at kalde hende Cirkeline så ville den tegnefilm være i hvert fald 60 år når hun ville være en ung dame, og nu er det jo ikke fordi den bliver vist som Andras And længere så derfor synes jeg virkeligt man kan vende og dreje den lidt.

Men navnet Cirkeline er måske også bare oplagt et lille pige navn når man kender den tegnefilm for det ligger jo ret godt om af navnet Caroline, og det ser man jo ikke som et lille pige navn. :-) 

Anmeld

4. oktober 2014

lenekureolsen

Pigent skriver:

Cirkeline er sødt, men er det også det til en voksen? Jeg kan godt lide Malthe og Milas. Hvad med Micas, det synes jeg nemlig er sødt?

Min gamle hund hed Micas så det er faktisk der jeg har Milas fra. :-)

Anmeld

4. oktober 2014

Klumpe-dumpe

Det rigtig nok det med at navnet Cirkeline er lille pige med prikker på kjolen men jeg er 19 år gammel og har faktisk aldrig hørt om den tegnefilm eller set den, da jeg var mindre gik jeg i klasse med en pige som hedder Cirkelin uden E men folk kaldte hende Cirkeline altså med E Og lige siden der har jeg bare elsket navnet Cirkeline.

Og det er først i sidste uge jeg ville undersøge hvor mange som endelig hedder det, men alt andet dukker jo op også forstår jeg jo alt sammen meget bedre, men på den anden side. Det er en 40 årig gammel tegne film, hvis jeg får en pige som vælger at kalde hende Cirkeline så ville den tegnefilm være i hvert fald 60 år når hun ville være en ung dame, og nu er det jo ikke fordi den bliver vist som Andras And længere så derfor synes jeg virkeligt man kan vende og dreje den lidt.

Men navnet Cirkeline er måske også bare oplagt et lille pige navn når man kender den tegnefilm for det ligger jo ret godt om af navnet Caroline, og det ser man jo ikke som et lille pige navn. :-) 

Jeg kan også godt lide Cirkeline -og jeg kan snildt se en voksen kvinde hedde det. Navnet vokser jo med barnet 

Anmeld

4. oktober 2014

L-Mortil3

Synes det er rigtig flotte navne! Jeg har altid elsket navnet Cirkeline, men pt har jeg en træner som hedder det, hun fortæller hun har været offer for  meget mobning  selvom hun selv er glad for navnet !

Jeg har jo selv en MilaN, som jeg synes er rigtig fint, så af dine drenge navne hælder jeg til Milas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.