Hvor meget ammer i (baby 6,5 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. oktober 2014

anonym10101

Hej tøser

Jer der ammer, hvor meget ammer i jeres snart 7 mdr. gamle børn? Jeg overvejer at droppe babsen sen-morgen og eftermiddag for at give mere sult til hhv. morgen- og aftensmad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Snevejr84

6-7 gange vil jeg tro. Jeg mener det skal ske naturligt når der begynder at komme flere måltider, men jeg har heller ikke travlt. Det skal nok komme

Anmeld

3. oktober 2014

modesty

Hej tøser

Jer der ammer, hvor meget ammer i jeres snart 7 mdr. gamle børn? Jeg overvejer at droppe babsen sen-morgen og eftermiddag for at give mere sult til hhv. morgen- og aftensmad.

Cirka hver anden time i dagtimerne og én gang om natten, så det var nok cirka 7 gange i døgnet. Jeg tror først at jeg droppede en amning da han var 8 mdr.

Anmeld

3. oktober 2014

Mumto3

Med vores 3 børn har jeg ammet fuldt ud til de var 7 mdr gamle. Fra de var 6 mdr har de smagt mad, men ikke noget de blev mætte af. Efter 7 mdr begyndt at spise mere mad. Det er godt rigtig godt med dem alle til at gå over til almindelig mad, selvom nogen mente at det var svært at vænne et ammebarn til mad, men det har vi aldrig oplevet! de har bare været super klar!

Anmeld

3. oktober 2014

TNBC

martsmoar skriver:

Hej tøser

Nu er det godt nok flaske, men 4gange i døgnet og det er kun dagtimerne. tre gange mad.
Sover igennem natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.