Hej allesammen
Min kæreste og jeg planlægger bryllup næste år, og ønsker begge et stille og roligt bryllup uden taler mm., men der er noget vi ikke kan finde ud af - nemlig om vi skal:
1. Holde brylluppet på vores årsdag (fredag) helt uden gæster, og først have den nærmeste familie på besøg dagen efter til god mad, og så fortælle dem det der.
2. Holde brylluppet på vores årsdag (fredag), og have den nærmeste familie med i kirken, og så hjem og have god mad bagefter.
3. Holde brylluppet dagen efter vores årsdag (lørdag), og have den nærmeste famile med i kirken, og så hjem og have god mad bagefter.
Hvis vi holder det fredag uden gæster på dagen tænker jeg at vi kan nyde hinanden mere uden at skulle noget, men på den anden side er jeg bange for at det bliver en lidt flad fornemmelse bare at komme hjem efter brylluppet.
Hvis vi holder det fredag med gæ ster på dagen, så tænker jeg om man kan tillade sig at bede folk om at tage fri?
Hvis vi holder det lørdag med gæster, så bliver det ikke på vores årsdag, som betyder rigtig meget for os.
Undskyld det blev så langt. Håber det gav lidt mening. Hvad ville i gøre hvis det var jer? Og er der eventuelt nogen som har prøvet noget af det? Bryllup uden gæster? Bryllup om fredagen? 
Anmeld