kunne godt tænke mig at arbejde som rengørings ass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2014

Anonym trådstarter

jeg har virkelig tænkt meget igennem hvad jeg godt kunne tænke mig at arbejde med, er kommet frem til at det skulle være sådan noget med at rengørrings asistent (medhjælper)

men hvordan er det lige, der er ikke sådan en uddannelse for dette område, hellere kursuser omkring rengørrings midler osv, ting man skal vide?? eller hvordan er det mon,

kan ikke rigtig finde frem til andet på internettet omkring dette! gad vide om det er et lille krav at ha kørekort som jeg ikke har??

er der ikke nogen herinde som ved noget om det , eller arbejder inde for området!!? vil gene høre nærmer fra jer andre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

jeg har virkelig tænkt meget igennem hvad jeg godt kunne tænke mig at arbejde med, er kommet frem til at det skulle være sådan noget med at rengørrings asistent (medhjælper)

men hvordan er det lige, der er ikke sådan en uddannelse for dette område, hellere kursuser omkring rengørrings midler osv, ting man skal vide?? eller hvordan er det mon,

kan ikke rigtig finde frem til andet på internettet omkring dette! gad vide om det er et lille krav at ha kørekort som jeg ikke har??

er der ikke nogen herinde som ved noget om det , eller arbejder inde for området!!? vil gene høre nærmer fra jer andre!!

Du behøver ikke nogen uddannelse. Jeg er selv i rengøringen på et hotel, men har også gjort rent i sommer huse, børnehaver og hos folk. Hvis det kræver noget oplæring så får du det på stedet

Anmeld

3. oktober 2014

esioul

Anonym skriver:

Prøv at google service assistent. Ved ikke lige om det ku være noget

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Du behøver ikke nogen uddannelse. Jeg er selv i rengøringen på et hotel, men har også gjort rent i sommer huse, børnehaver og hos folk. Hvis det kræver noget oplæring så får du det på stedet

Ok tak for svaret. Nej der er ingen uddannelse for det. Men tænker bare hvis det er private hjem er det så ikke kun det eller kan det evt også Være andre steder? 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Prøv at google service assistent. Ved ikke lige om det ku være noget

Prøver at Google det. Når jeg kommer til en computer for ikke så nemt fra mobilen altid. Tænker bare hvad er forskellen på det

Anmeld

3. oktober 2014

esioul

Prøver at Google det. Når jeg kommer til en computer for ikke så nemt fra mobilen altid. Tænker bare hvad er forskellen på det

kan ik lige kopiere og sætte ind

Anmeld

3. oktober 2014

Bshizzle

Jeg arbejdede for Skadeservice for lidt tid siden, hvor det faktisk ikke krævede så meget. 

Jeg blev faktisk bare lært op af alle mine kollegaer. 

Derefter kunne man ta div kursus'er, som jeg klart vil anbefale dig! 

Mest fordi du skal vide hvad du arbejder med og hvor og hvad de forskellige produkter bruges til. 

Man skal helst vide hvor meget PH mm der er i. 

Hvis du f.eks bare kaster dig ud i et produkt som er kraftigt og faktisk kan rive malingen mm af. 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

kan ik lige kopiere og sætte ind

Skal jeg bare søge på Google i?  Under noget bestemt?? Ellers 

Anmeld

3. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Ok tak for svaret. Nej der er ingen uddannelse for det. Men tænker bare hvis det er private hjem er det så ikke kun det eller kan det evt også Være andre steder? 

Jeg tror det kommer an på hvem du arbejder for. Der er rengørings firmaet som kommer både ved private og virksomheder. 

Anmeld

3. oktober 2014

lille-fisen

Det er bare at få fyret nogle ansøgninger afsted - man kan sagtens få rengøringsjob som ufaglært 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.