Hvor meget tøj til mor på hospitalet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. oktober 2014

LouiseEm

Hej!

Jeg skal have kejsersnit om 14 dage. Jeg skal indlægges fredag hvor kejsersnittet udføres, og regner med at tage hjem søndag ved middagstid.

Jeg er kommet dertil, at jeg hellere må få pakket tasken til hospitalet. Babys taske har jeg styr på, men jeg er helt på bar bund med min egen. Al hygiejne er pakket, det er mere tøjet jeg har problemer med. Hvor meget tøj skal jeg have med? Gider simpelthen ikke gå rundt i hospitalets tøj, vil gerne have mit eget tøj på så snart det er muligt. Tænker nogle løse bomuldsbukser og løse trøjer med knapper. Men hvor meget af de forskellige ting skal jeg pakke? Jeg snakker underbukser, sokker, bukser, trøjer - ja alt der har med beklædning at gøre.

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
LouiseEm skriver:

Hej!

Jeg skal have kejsersnit om 14 dage. Jeg skal indlægges fredag hvor kejsersnittet udføres, og regner med at tage hjem søndag ved middagstid.

Jeg er kommet dertil, at jeg hellere må få pakket tasken til hospitalet. Babys taske har jeg styr på, men jeg er helt på bar bund med min egen. Al hygiejne er pakket, det er mere tøjet jeg har problemer med. Hvor meget tøj skal jeg have med? Gider simpelthen ikke gå rundt i hospitalets tøj, vil gerne have mit eget tøj på så snart det er muligt. Tænker nogle løse bomuldsbukser og løse trøjer med knapper. Men hvor meget af de forskellige ting skal jeg pakke? Jeg snakker underbukser, sokker, bukser, trøjer - ja alt der har med beklædning at gøre.

Vh. Louise

Jeg har taget to sæt med til hver dag.

Anmeld

3. oktober 2014

LouiseEm

ES90 skriver:

Jeg har taget to sæt med til hver dag.

2 sæt?! Som i 2 par bukser og 2 trøjer om dagen? Til dig selv? Det synes jeg dæleme er voldsomt. 

Anmeld

3. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
LouiseEm skriver:

2 sæt?! Som i 2 par bukser og 2 trøjer om dagen? Til dig selv? Det synes jeg dæleme er voldsomt. 

Ja, hvis nu baby gylper ud over mig, eller jeg bløder igennem. 

Jeg vil hellere have en bluse eller et par trusser for meget med, end at stå og mangle. 

Det kan jo pakkes ud igen

det er jo en smagssag, men jeg har også kun pakket store tanktoppe, mormor trusser, sokker, bløde jogging bukser, amme bh'er og to cardigans.

Så jeg skal altså bare have totalt afslapningstøj på.

Anmeld

3. oktober 2014

qwaszx

LouiseEm skriver:

Hej!

Vh. Louise

Jeg havde rigtig meget tøj pakket til mig selv. Endte med at bruge mine natbukser (når der var besøg,eller jeg skulle sidde i besøgsområdet), fordi de kunne sidde uden at ramme såret, og så det tøj jeg havde på hjem - også løstsiddende. 

Brugte stort set kun hospitalets trøje og deres net-underbukser. 

Anmeld

3. oktober 2014

lineog4

Skal far være indlagt sammen med dig eller skal han hjem? For hvis han skal hjem en gang om dagen så kan du jo bare have lagt frem hjemme så du ikke behøver en kuffert med 

Jeg må sige jeg hver gang ikke har brugt så meget, havde mange ideer og tanker, men da baby var der opdagede jeg slet ikke hvad jeg havde på andet end om det var behageligt og pletter opdagede jeg slet ikke for så kun baby - ja selv dem var jeg helt ligeglad med hvad de havde på bare deres mukke ansigter, små hænder og fødder - øhhh gid det var mig der skulle have en nyfødt lige om lidt....

Anmeld

3. oktober 2014

MetteS81

LouiseEm skriver:

Hej!

Vh. Louise

Jeg var indlagt i 2 dage i forbindelse med mit kejsersnit og jeg havde pakket ALT for meget!! Fik kun brug for 1 par løse bukser, 1 par strømper, 1 top og 1 cardigan  trusserne lånte jeg på hospitalet...de der skønne nettrusser, haha  De sad løsere end mine almindelige trusser og så er de også langt mere behagelige fordi de ikke trykker på arret. 

Anmeld

3. oktober 2014

B&J

jeg fødte dog selv men var på sygehuset i 5 dage og havde 1 sæt tøj med ellers rendte jeg rundt i deres sexet tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.