lamme skind, alergifremkaldende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
12 svar
1 synes godt om
3. oktober 2014

Kay

nogen med forstand på det??

jeg har selv lidt alergi, og min mand's mor er MULTI alergiger... så meget at det hun kan tåle og spise ikke kan fylde et a4 papir ud i skrift str. 12 

så prøver så hvidt det er muligt ikke at udsætte tøserne for noget der er meget alergifremkalende.. i altfald ikke hvis det kan undgås... uden at det selvfølgelig skal påvirke hvores hverdag... 

men nu er det sådan at når vi flytter har vi plads til en sansegynge... og jeg tænker at det kunne være lækkert for lillesøster at ligge på et lammeskind på den... 

men mindes noget om at sådan et ikke er smart når man er disponeret for allergi??? eller husker jeg helt forkert??? 

kan jo også bare købe et "fake" skind... men... ja... 

nogen der har forstand på det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

jeg har selv lidt alergi, og min mand's mor er MULTI alergiger... så meget at det hun kan tåle og spise ikke kan fylde et a4 papir ud i skrift str. 12 

så prøver så hvidt det er muligt ikke at udsætte tøserne for noget der er meget alergifremkalende.. i altfald ikke hvis det kan undgås... uden at det selvfølgelig skal påvirke hvores hverdag... 

men nu er det sådan at når vi flytter har vi plads til en sansegynge... og jeg tænker at det kunne være lækkert for lillesøster at ligge på et lammeskind på den... 

men mindes noget om at sådan et ikke er smart når man er disponeret for allergi??? eller husker jeg helt forkert??? 

Det har jeg også hørt. Og når i nu har allergi i familien, så ville jeg nok passe lidt på. Omvendt er der jo tusindvis af måder at være allergisk på   Og det er da naturmateriale...

Anmeld

3. oktober 2014

Nystart

Jeg kan slet ikke tåle dem.. min datter kan heller ikke.. og vi er ellers ikke store allergiker....

men vi blusser helt op, får knopper mm 

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Det har jeg også hørt. Og når i nu har allergi i familien, så ville jeg nok passe lidt på. Omvendt er der jo tusindvis af måder at være allergisk på   Og det er da naturmateriale...

ja det er jo det... 

er ret splittet... min svigermor kan ikke tåle nogen former for dyr heller... men min mand har intet i den retning overhoved... 

og jeg har for støv, bynke og appelsin... intet andet... 

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

Nystart skriver:

Jeg kan slet ikke tåle dem.. min datter kan heller ikke.. og vi er ellers ikke store allergiker....

men vi blusser helt op, får knopper mm 

oki   lydder bestemt ikke rat 

Anmeld

3. oktober 2014

female

Ja de er allergifremkaldende. Jeg havde selv købt en, men nåede heldigvis ikke tage den i brug inden jeg fandt ud af det. Min mand har også allergi, så jeg forsøger at undgå de ting, som kan fremkalde det.

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

female skriver:

Ja de er allergifremkaldende. Jeg havde selv købt en, men nåede heldigvis ikke tage den i brug inden jeg fandt ud af det. Min mand har også allergi, så jeg forsøger at undgå de ting, som kan fremkalde det.

har du så hørt noget om de kunstige?? 

Anmeld

3. oktober 2014

female

Kay skriver:

har du så hørt noget om de kunstige?? 

Jeg har ikke hørt noget om dem. Men jeg tænker, at de må være sikre.

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

female skriver:

Jeg har ikke hørt noget om dem. Men jeg tænker, at de må være sikre.

ja ikke??  

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30229077/ 

Anmeld

3. oktober 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

køb et fake lammeskind... 

Det er ihvertfald allergivenligt og mindst lige så dekorativt...

og så er det jo også dyrevenligt BONUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.