skift af bank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2014

Morjanne76

vi går lidt med tanken om at skifte bank, da vi burde kunne spare penge i renter på f.eks vores boliglån.

Men jeg mangler nogle erfaringer fra andre der har skiftet bank.

Sparede I penge eller hvorfor valgte I at skifte?

Er det problematisk at skifte bank, især med ejerbolig, og hvor lang tid tog det? 

Del ellers gerne hvad du har af relevante oplysninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Røverdatter

Morjanne76 skriver:

vi går lidt med tanken om at skifte bank, da vi burde kunne spare penge i renter på f.eks vores boliglån.

Men jeg mangler nogle erfaringer fra andre der har skiftet bank.

Sparede I penge eller hvorfor valgte I at skifte?

Er det problematisk at skifte bank, især med ejerbolig, og hvor lang tid tog det? 

Del ellers gerne hvad du har af relevante oplysninger 

Skiftede fra Danske Bank til Folkesparekassen for nogle år siden. Får den absolut bedste behandling i Folkesparekassen. De er venlige og professionelle. Er super glad for mit skift. De tog mig ind selvom jeg havde gæld på daværende tidspunkt. 

Anmeld

3. oktober 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi er i gang med muligvis at skifte bank. Jeg kontaktede simpelthen en anden bank pr. skrift og blev ringet op samme dag. Jeg fik en liste over oplysninger, som jeg skulle sende til dem og samme dag,d e havde modtaget disse blev jeg kontaktet igen og vi skal nu til møde i næste uge. Vi har både hus og bil. Den primære årsag til, at vi søger alternativer er netop renterne på vores to lån, som jeg tænker vi kan få bedre - så nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.