Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har slet ikke fået fortalt om lillesøster Lily's vej til verden endnu, så nu må jeg hellere fortælle ( det tager heller ikke en krig )
Fredag d. 4/7-12 holder vi fredags hygge omkring den kommende storebror da vi vidste det var sidste week med ham alene, der er ingen optakt til fødsel og dagen efter har vi tid oppe på sygehuset kl 17 til samtale omkring igangsættelse. Jeg er 41+2... Vi ligger os til at sove for at være udvilede..
lørdag d. 5/7-12 vågner jeg ca kl 4.00 om. Morgenen med kraftige smerter og jeg er slet ikke i tvivl om at det er veer! Kunne jeg sagtens huske fra den første
Jeg begynder at tage tid kort efter og det går ret stærkt synes jeg så efter at jeg har snakket med jordemoderen på fg, som siger jeg bare kan komme ind ( da første fødsel kun tog 10,5 timer fra jeg vågner til han kom ud ) går jeg ind til kæresten og han skynder sig hurtigt op og får tøj på og gør klar og får ringet til min mor som kommer kort tid efter for at passe sønnen På vej derop kører min kæreste ind på en tank da han mangler diesel!! Jo det var et perfekt tidspunkt da Vi kommer derop præcist kl 7 til vagtskifte hvor jeg bliver tjekket og yes er 7 cm åben!! Så ned på fødestuen med mig... Jeg bliver mødt af en ung jordemoderen,men sød var hun på samme stue som jeg fødte min søn , det blev jeg virkelig glad for og havde sagt til kæresten at det kunne være så godt hvis det blev den Sanne stue... Jeg får mig lagt i sengen og får rigtig mange veer med korte pauser, så for at fremskynde processen kommer jeg op at stå ved sengen... Der står jeg ikke længe før det begynder at presse hvor jeg til sidst må op at ligge fordi det virkelig gør naller nu... Jeg kommer op i sengen og kan ikke lade være med at presse med og efter nogle pres går vandet, virkelig den mest ubehagelige følelse plus at det var grønt, så min kæreste var ved at brække sig hehe !!! Nu skulle hun så hurtigt ud så jeg presser og presser og da hovedet er på vej ud ryger hun tilbage igen!! Avs...
Mens jeg er ved at få hende ud tilkalder de en læge hvorfor ved jeg ikke for synes da jeg var ret så god hehe... Og hun kommer også kun lige ind af døren hvor jeg føder hovedet... Jeg blev vendt om på ryggen mens hovedet var ude så jordemoderen hjalp godt til med at rive kroppen med ud... På 5 presseveer mener jeg det var er Lily født kl. 8.30 Hun vejede 3950 gram og var 53 cm.. Uge 41+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
Stort tillykke med hende
LevisMor skriver: Jeg har slet ikke fået fortalt om lillesøster Lily's vej til verden endnu, så nu må jeg hellere fortælle ( det tager heller ikke en krig ) Fredag d. 4/7-12 holder vi fredags hygge omkring den kommende storebror da vi vidste det var sidste week med ham alene, der er ingen optakt til fødsel og dagen efter har vi tid oppe på sygehuset kl 17 til samtale omkring igangsættelse. Jeg er 41+2... Vi ligger os til at sove for at være udvilede.. lørdag d. 5/7-12 vågner jeg ca kl 4.00 om. Morgenen med kraftige smerter og jeg er slet ikke i tvivl om at det er veer! Kunne jeg sagtens huske fra den første Jeg begynder at tage tid kort efter og det går ret stærkt synes jeg så efter at jeg har snakket med jordemoderen på fg, som siger jeg bare kan komme ind ( da første fødsel kun tog 10,5 timer fra jeg vågner til han kom ud ) går jeg ind til kæresten og han skynder sig hurtigt op og får tøj på og gør klar og får ringet til min mor som kommer kort tid efter for at passe sønnen På vej derop kører min kæreste ind på en tank da han mangler diesel!! Jo det var et perfekt tidspunkt da Vi kommer derop præcist kl 7 til vagtskifte hvor jeg bliver tjekket og yes er 7 cm åben!! Så ned på fødestuen med mig... Jeg bliver mødt af en ung jordemoderen,men sød var hun på samme stue som jeg fødte min søn , det blev jeg virkelig glad for og havde sagt til kæresten at det kunne være så godt hvis det blev den Sanne stue... Jeg får mig lagt i sengen og får rigtig mange veer med korte pauser, så for at fremskynde processen kommer jeg op at stå ved sengen... Der står jeg ikke længe før det begynder at presse hvor jeg til sidst må op at ligge fordi det virkelig gør naller nu... Jeg kommer op i sengen og kan ikke lade være med at presse med og efter nogle pres går vandet, virkelig den mest ubehagelige følelse plus at det var grønt, så min kæreste var ved at brække sig hehe !!! Nu skulle hun så hurtigt ud så jeg presser og presser og da hovedet er på vej ud ryger hun tilbage igen!! Avs... Mens jeg er ved at få hende ud tilkalder de en læge hvorfor ved jeg ikke for synes da jeg var ret så god hehe... Og hun kommer også kun lige ind af døren hvor jeg føder hovedet... Jeg blev vendt om på ryggen mens hovedet var ude så jordemoderen hjalp godt til med at rive kroppen med ud... På 5 presseveer mener jeg det var er Lily født kl. 8.30 Hun vejede 3950 gram og var 53 cm.. Uge 41+3
Kæmpe tillykke.
Undskyld men du skriver 2012 flere steder. Jeg er forvirret.. Er det en fejl, eller er beretningen meeeeeget længe undervejs?
Åh den iPad altså... Det er en fejl Der skal selvfølgelig stå 14
Kæmpe stort tillykke med lillesøster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128