Hjælp til Jule og fødselsdagsønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. oktober 2014

thedreamer

Jeg har en knap 3 årig, som har fødselsdag næsten samtidig som der er julegave og jeg er simpelhent BLANK for hvad hun skal ønske sig. 

Hendes eget svar er "Ikke noget" 

Hvad ønsker/ønskede jeres piger i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Røverdatter

Nu er min dreng jo en dreng, men han ønsker sig en kikkert, en ringeklokke til cyklen, en lommelygte, udklædningstøj, mini-guitar og malegrej.

Hvad med et lille staffeli hvis hun kan li' at male? Og noget materiale til dette. Pakket ind i små pakker. Eller et instrument, f.eks. mini-guitar, tromme, rytmi-æg, tamburin, fløjte, keyboard ? Jeg har selv overvejet et godt keyboard (læs: Ingen BR) til min dreng i julegave

Jeg har valgt at give min søn et årskort til zoo (nu hvor han ikke hører under mig mere - så er det også lidt et symbol på, at nu er han en "store dreng") og noget uldtøj i lækker kvalitet. Simpelthen fordi jeg ved, at han vil få alt det andet han ønsker sig - af min familie.

Hvad er hendes interesser eller? Hvis hun kan lide heste, f.eks, og i ingen heste har - kunne du måske aftale med nogle at hun kan få en tur på pony - eller er det for kedeligt?

Anmeld

9. oktober 2014

Blikfang.com

Min dreng er også en dreng og han fik en kuglebane (faktisk to) som passede sammen, og det var til jul og han elsker stadig at lege med det. Far og mor her synes nu altså også det er sjovt at bygge seje kuglebaner enten meget høje eller lange.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.