At få taget vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kunne godt mærke hun var deroppe, men ingen smerte, det er ikk engang fingrene de bruger jo, men sådan en hæklenåls-lignende ting som de tager fat i hinden med og laver hul  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

esiuol22

Det gjorde ikke undt at fået taget vandet her, men var meget øm i bunden efter flere dage med igangsættelse og roderi for neden.

Da hun to vandet måtte de åbne mig lidt med tvang, for at kunne komme til at tage det og ja det gjorde undt, mund ikke det er det din veninde har oplevet, og bare har forbundet det med at få taget vandet.

Kunne ikke mærke de to vandt her men, arbejdet med at kunne komme til så det kunne lykkes var lidt voldsom, men mit ønske at det skulle være nu. 

Mener ikke man har narver i fosterhinde, syntes lidt det føltes som at man havde en stor vand ballon inde i maven fyldt med varm vand

Anmeld

2. oktober 2014

M (:

Rikke vuholm skriver:

Hey til de af jer som fik taget vandet, gjorde det ondt? Det er nok ikke just behageligt at blive rodet med dernede. Men at få vandet taget, kunne det mærkes?

Jeg mærkede det ikke. Men hun prak også vandet ca 15 min før min søn blev født  

Anmeld

2. oktober 2014

Clisolka

Rikke vuholm skriver:

Hey til de af jer som fik taget vandet, gjorde det ondt? Det er nok ikke just behageligt at blive rodet med dernede. Men at få vandet taget, kunne det mærkes?

Det kunne da mærkes en lille smule, men det gjorde ikke ondt 

Jeg synes det føles lidt af en lettelse, når vandet kommer ud 

Anmeld

2. oktober 2014

Tulle28

Jeg var 5-6 cm åben og havde ve-storm, da de tog vandet og det var en lettelse, det tog lidt af trykket og veerne ændrede sig lidt. Det gjorde overhovedet ikke ondt. 

Anmeld

2. oktober 2014

tinemus79

Det gjorde heller ikke ondt på mig. Men jeg havde også også hørt det skulle være rigtig ubehageligt så jeg lukkede ubevidst helt af for jordemoderen så hun ikke kunne komme ordentligt op. Var også kun 2 cm åben.  Veerne kom så 3 sek efter og varede ved indtil han kom. Du skal bare prøve at slappe af.  Ved godt det er meget nemmere sagt end gjort.  Men det er hurtigt overstået.  Pøj pøj

Anmeld

2. oktober 2014

tinemus79

Det gjorde heller ikke ondt på mig. Men jeg havde også også hørt det skulle være rigtig ubehageligt så jeg lukkede ubevidst helt af for jordemoderen så hun ikke kunne komme ordentligt op. Var også kun 2 cm åben.  Veerne kom så 3 sek efter og varede ved indtil han kom. Du skal bare prøve at slappe af.  Ved godt det er meget nemmere sagt end gjort.  Men det er hurtigt overstået.  Pøj pøj

Anmeld

2. oktober 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeg synes det gjorde ondt men nok mest meget ubehageligt. Jeg blev sat igang sådan uden at have veer eller noget 

Anmeld

3. oktober 2014

BigHope13

Jeg mærkede intet, troede det værste, men svup det var hurtigt overstået, altså det mest ubehagelige var klart at blive sjaskvåd dernede og ikke have noget kontrol over det

Anmeld

3. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik taget vandet begge gangen under mine to fødsler. Jeg kunne overhoved ikke mærke det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.