Hjælp til valg af vogn (tvilling eller trilling)?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

F&A<3

Hej Mødre

Vi venter os tvillinger, og har et barn A som er knap 11 mdr, når jeg skal føde vil vores A være ca 15 mdr <3

Mit spg er, hvad vil være bedst at anskaffe sig af vogn? En tvillinge vogn med et søskendesæde eller en trillingevogn? 

Jeg kan ikke rigtig finde en tvillingevogn, som kan have et søskendesæde på? Udover Odder's, og den ser ret trang ud med pladsen i til tvillingerne :/ (Altså når de bliver større)

Plus, jeg tror det vil være bedst med en trillingevogn, da A jo stadig har brug for sin lur, og måske vil det være træls for A kun, at sidde i et søskendesæde? 

Men er der nogen som kan komme med råd/erfaring? Har lidt svært ved, at finde en trillingevogn :/ Udover de der lange "busser". og så kan de ikke ligge ned samtidig :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Pigent

F&A<3 skriver:

Hej Mødre

Vi venter os tvillinger, og har et barn A som er knap 11 mdr, når jeg skal føde vil vores A være ca 15 mdr <3

Mit spg er, hvad vil være bedst at anskaffe sig af vogn? En tvillinge vogn med et søskendesæde eller en trillingevogn? 

Jeg kan ikke rigtig finde en tvillingevogn, som kan have et søskendesæde på? Udover Odder's, og den ser ret trang ud med pladsen i til tvillingerne :/ (Altså når de bliver større)

Plus, jeg tror det vil være bedst med en trillingevogn, da A jo stadig har brug for sin lur, og måske vil det være træls for A kun, at sidde i et søskendesæde? 

Men er der nogen som kan komme med råd/erfaring? Har lidt svært ved, at finde en trillingevogn :/ Udover de der lange "busser". og så kan de ikke ligge ned samtidig :/

Se den her  http://www.dba.dk/barnevogn-trillinge/id-1010746953/

Jeg tænker hvis det kun er en gang imellem du selv skal afsted med alle 3 og det kun er korte ture  så ville jeg vælge en tvilling barnevogn/kombivogn med søskende sæde. Skal dig og din mand afsted med alle 3 børn så en tvillingvogn og enkelt klapvogn.

Anmeld

4. oktober 2014

lineog4

Da jeg fik nummer 3 havde nummer 2 også stadig behov for at sove, jeg købte en brugt tvillinge klapvogn men blev aldrig venner med den og tog derfor afsted med "kun" en barnevogn (skal siges jeg var en del afsted med begge to også med bus og tog) og når storebror havde brug for at sove så kom lillebror i slynge og storebror sov i barnevognen - var faktisk aldrig et problem og oplevede aldrig storebror ikke kunne komme til at sove.

bare for at skrive det er jo også en mulighed da tvillingevogn i sig selv er stor at komme rundt med så kan slet ikke forestille mig en trillinge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.