Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2014

HappyOne

Alexander&Lærke skriver:

I en alder af næsten 33 puha, vi er næsten lige blevet gift her den 2/8-14 på vores 9 års dag.

Vi har fået 2 børn tidligt i forholdet, derfor har vi først haft overskud og mulighed nu 9 år efter.

Hvad brugte I ca på jeres bryllup? Vi er nemlig i gang med pb  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Alexander&Lærke

Vi holdte et lille bryllup med en tur på Ebeltoft rådhus, derefter hjem og spise middag med den nærmeste famillie 11 i alt... 

Mine søde forældre gav alt maden som min mor lavede, 3 retter og bryllups kage og kransekage.

Det eneste vi selv betale var min kjole som kostede 600kr, sko til 250, lidt til håret 50 kr og drikkevare 1 kasse, øl, vin, sodavand som var noget vi havde herhjemme købt i tyskland. 

Så det er nok ikke det bedste bud på hvad et bryllup koster. 

Anmeld

1. oktober 2014

Bshizzle

Enten er vi 32 år og 30 år.. 

Eller så er vi 33 år og 31 år  

Vi er igang med at planlægge bryllup, men ved ik endnu om det blir næste år eller året efter. 

(Kæmpe bryllup med over 120 gæster kræves der lidt penge og en god gang tålmodighed) 

Anmeld

1. oktober 2014

Flødebollen

vBirgitte skriver:

I hvilken alder blev i gift?

26 og 27 år

vi blev gift på vores 10,5 års dag - 17.05.14

Anmeld

1. oktober 2014

Lrm

vBirgitte skriver:

Jeg var 25 min mand var 30

Anmeld

1. oktober 2014

Disarobi

Blev gift 16-10-2010 -jeg var 22, manden 27 og vi havde været kærester i et år. 

Anmeld

1. oktober 2014

Babydrøm

vBirgitte skriver:

Vi er desværre ik blevet gift endnu, ik engang et frieri  Vi har været sammen i 8 år, og jeg vil rigtig gerne giftes   Men han er ik så vild med ideen, men håber han ombestemmer sig en dag  

Anmeld

1. oktober 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg var 22 og min mand 35 - vi blev gift i december 2010

Anmeld

1. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Vi blev gift i 2011 og havde været kærester siden 1988, vi blev forlovet i 1990,  Vi venter vores første barn til Februar. 

Anmeld

1. oktober 2014

Emilie91

Jeg var 20 og min mand var 26 Vi har været gift i 3,5 år .... Vi er begge jehovas vidner så vi havde ikke sex før ægteskab  Så vi var kun sammen 1,5 år før vi blev gift

Håber han falder på knæ for dig snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.