Fortalt det på jobbet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

Dianabk

Hey piger.

har i sagt noget på jobbet endnu?

jeg er stadig på barsel med min lille frø (starter op på fredag) og overvejer virkelig om hvornår jeg skal sige det...

Ved min chef glæder sig til jeg kommer tilbage og hun vil nok blive lidt trist over jeg smutter på barsel igen om ca 4-5 mdr

tænker jeg venter til jeg er 13 uger henne, men igen maven er begyndt at komme frem så det er lidt svært at skjule...

men ellers er jeg igen på toppen, trætheden er næsten væk og jeg har ikke kvalme mere 

God dag piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

TrineMine86

Dianabk skriver:

Hey piger.

har i sagt noget på jobbet endnu?

jeg er stadig på barsel med min lille frø (starter op på fredag) og overvejer virkelig om hvornår jeg skal sige det...

Ved min chef glæder sig til jeg kommer tilbage og hun vil nok blive lidt trist over jeg smutter på barsel igen om ca 4-5 mdr

tænker jeg venter til jeg er 13 uger henne, men igen maven er begyndt at komme frem så det er lidt svært at skjule...

men ellers er jeg igen på toppen, trætheden er næsten væk og jeg har ikke kvalme mere 

God dag piger 

Jeg har desværre været nød til at sige det da jeg var 9 uger henne, har været sygemeldt stort set hele september måned pga opkast..  

Jeg ville nok fortælle det ret hurtigt, hvor langt er du henne når du starter ? 

Anmeld

1. oktober 2014

Dianabk

TrineMine86 skriver:

Jeg har desværre været nød til at sige det da jeg var 9 uger henne, har været sygemeldt stort set hele september måned pga opkast..  

Jeg ville nok fortælle det ret hurtigt, hvor langt er du henne når du starter ? 

10+6 det er på fredag 

Var derude idag, og fik faktisk fortalt hende det  Og hun tog det super pænt og var MEGET positiv  Så det er fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.