HJÆLP min datter vil ikke tage flasken :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2014

Mor32

Mor til Ella skriver:

Kan hun spise grød så du kan få lidt luft på den konto

Hun vil kun spise frugtmos  hun er rigtig på tværs hende her hehe de to første børn spiste kartoffel mos og tog tog flaske men min lille efternøler her næh nej kun bryst og frugtmos lige udover det problem er hub faktisk så mega nem høre hende aldrig og har sovet igennem siden hun var 14 dage gammel har fast senge tid kl 19 osv men ej ved sq snart ik hvad jeg skal stille op altså hvis hun ik lære den flaske på en mrd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Mor til Ella

Mor32 skriver:

Hun vil kun spise frugtmos  hun er rigtig på tværs hende her hehe de to første børn spiste kartoffel mos og tog tog flaske men min lille efternøler her næh nej kun bryst og frugtmos lige udover det problem er hub faktisk så mega nem høre hende aldrig og har sovet igennem siden hun var 14 dage gammel har fast senge tid kl 19 osv men ej ved sq snart ik hvad jeg skal stille op altså hvis hun ik lære den flaske på en mrd 

Lyder som her

Helt vild nem, græder aldrig, griner hele tiden, men derfor kunne man da godt lige spise en flaske i ny og næ

Anmeld

30. september 2014

Mor32

Mor til Ella skriver:

Lyder som her

Helt vild nem, græder aldrig, griner hele tiden, men derfor kunne man da godt lige spise en flaske i ny og næ

Hehe ja så man lige kunne lade far eller mormor tage lidt over så mor kan få lidt luft puha jeg ved slet ik hvad jeg skal stille op og vil under ungen omstændigheder gå fra hende hvis hun er ulykkelig eller ik kan tage flasken rigtig ved godt det med koppen kunne være en mulighed MEN tvivler på hun bare lige skal have frugtmos en kop mælk og så godnat hun skal vel have noget at putte med i stedet for min bryst hvis ikke bryst eller flaske eller sut hva fanden så undskyld mit sprog men selvom jeg ved hun er glad mæt og tilfreds af mælk i kop osv så tror jeg alligevel hun er ked af det når hun skal sove for der er ingen bryst at sutte på og føle sig tryg  er meget fortvivlet her lost og på bar bund 

Anmeld

30. september 2014

L-Mortil3

I har jo nok prøvet det, men vi var igennem 7 flaske mærker før vi fandt en vinder... Og så hjælper det, at det er en anden end mor der giver flasken... Og ellers prøv prøv prøv, hilsen Line der sendte en 6 mdr 100% amme baby i dp... Han lærte det i løbet af et par dage!

Anmeld

1. oktober 2014

Pikku Myy

Mor32 skriver:

hej jeg har virkelig brug for hjælp her min datter er 5 mrd og jeg har indtil nu ammet fuldt ud MEN nu kunne jeg godt tænke mig snart at komme lidt ud og min datter gider ´bare ik tage den flaske kun brystet virker det problem har jeg ikke haft med de 2 andre børn jeg har hva filan gør jeg???

Mange siger at jeg bare skal give hende det i en kop øhh jo men hva så når hun skal sove jeg har da ik putte hende med kop hehe min mor skal passe ungerne om en mrd men kan hun jo ikke hvis min datter ik tager den flaske min datter bliver puttet kl 19 hver aften hvor jeg ligger mig op med hende og giver bryst og så sover hun til næste morgen som regel men altså ja efter halvandet år hjemme med kun mine 2 børn og nu baby omkring mig trænger jeg altså til luuuuft hjælp tak

Er det dig der giver (eller forsøger at give) flasken? Er du i nærheden? Hvis din pige er glad for brystet, er det måske svært at overtale hende til at tage flasken så længe hun bliver mindet om hvor fantastiske de er ... Er flasken forsøgt uden (og brysterne) du var der?

Anmeld

1. oktober 2014

Mor32

Pikku Myy skriver:

Er det dig der giver (eller forsøger at give) flasken? Er du i nærheden? Hvis din pige er glad for brystet, er det måske svært at overtale hende til at tage flasken så længe hun bliver mindet om hvor fantastiske de er ... Er flasken forsøgt uden (og brysterne) du var der?

Jeg har prøvet at gå flere gange og lade min mor eller faderen give hende flasken men så skriger hun bare som en sindsyg indtil jeg kommer igen :-(

Anmeld

1. oktober 2014

Lilje82

Har ikke læst de andre svar. 

Har du evt. prøvet med en anden slags sutteflaske, måske det er selve sutte hovedet hun ikke gider. Håber det lykkedes dig. 

Anmeld

1. oktober 2014

BinaMor

her gik der bare henholdsvis 18 og 13 måneder før jeg fik luft.. mine nægtede.. og jeg syntes man skal vælge sine kampe... altså HVOR meget vil man presse sit barn.

så ingen gode råd desværre

Anmeld

3. oktober 2014

Mor32

Lilje82 skriver:

Har ikke læst de andre svar. 

Har du evt. prøvet med en anden slags sutteflaske, måske det er selve sutte hovedet hun ikke gider. Håber det lykkedes dig. 

Ja har prøvet snart alle flasker og alle sutter hehe den går bare ikke så ja jeg er ved at give op og har forberedt mig selv på jeg skal gå lidt længere tid hjemme troede bare nu hun blev 6 mrd snart at jeg lige kunne komme ud og få en pause men næh nej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.