Junior hovedpude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
7 svar
4 synes godt om
30. september 2014

Jupiter

Vi har en "lille" tumling på 16 måneder, som udnytter alle sine kvadratcentimeter i tremmesengen når hun sover!

Hun sover uden dyne - den bliver altid sparket langt væk, så vi har den ikke engang liggende i sengen hos hende.

Hun har dog en baby hovedpude, en meget tynd en. Og når vi kommer ind til hende om morgenen er den oftest krøllet sammen i et hjørne og pudebetrækket ligger i den anden ende.

Mit spørgsmål går på hvornår man egentlig skifter over til en "rigtig" hovedpude. Jeg har set man kan få junior hovedpuder, og de er jo noget mere fyldige end den flade las hun har nu.

Men har hun brug for en større? Hun ligger stort set aldrig på den hun har - er det mon fordi den ikke gør hende noget godt længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

Clisolka

Hvis hun ikke har brug for den, så behøves i jo ikke købe en 

Min datter på 4 (om en måned) sover stadig med sin babyhovedpude - hun ææææælsker den  Jeg har tænkt på at købe en større til hende, men tror næppe hun kan undvære den 

Anmeld

30. september 2014

Bshizzle

Jupiter skriver:

Vi har en "lille" tumling på 16 måneder, som udnytter alle sine kvadratcentimeter i tremmesengen når hun sover!

Hun sover uden dyne - den bliver altid sparket langt væk, så vi har den ikke engang liggende i sengen hos hende.

Hun har dog en baby hovedpude, en meget tynd en. Og når vi kommer ind til hende om morgenen er den oftest krøllet sammen i et hjørne og pudebetrækket ligger i den anden ende.

Mit spørgsmål går på hvornår man egentlig skifter over til en "rigtig" hovedpude. Jeg har set man kan få junior hovedpuder, og de er jo noget mere fyldige end den flade las hun har nu.

Men har hun brug for en større? Hun ligger stort set aldrig på den hun har - er det mon fordi den ikke gør hende noget godt længere?

Begge mine børn fik en alm hovedpude da de var omkring de 1 1/2 år 

Dog ikke en meget fyldig pude, men faktisk en af de billige fra Jysk 

Børnene her elsker deres puder, og dynerne blir osse sparket væk her 

Anmeld

30. september 2014

MHB

Bshizzle skriver:

Min søn på knap 17 mdr har ingen pude og får ikke en foreløbig! Jeg har læst at børn har bedst af at sove uden pude så længe så muligt så her får han ikke en pude før han virker til at have behov for den  

Anmeld

30. september 2014

MHB

Bshizzle skriver:

Hov Undskyld!  Jeg ville ikke have citeret dig før  ved ikke lige hvordan jeg fik trykket på citer knappen mens det var en fejl! 

Anmeld

30. september 2014

Bshizzle

MHB skriver:

Hov Undskyld!  Jeg ville ikke have citeret dig før  ved ikke lige hvordan jeg fik trykket på citer knappen mens det var en fejl! 

Anmeld

1. oktober 2014

helle85

Jupiter skriver:

min dreng er 8 og har aldrig sovet med en pude, han har prøvet et par gange, hvor han ender med at lægge sig længerer nede, så den smider han hurtigt væk igen. 

min datter på snart 7 er først begyndt at kunne sove med pude inden for de sidste par mdr.

jeg syntes ikke at man behøver at vende dem til at bruge pude før de selv vil have en 

Anmeld

1. oktober 2014

Jupiter

Tak for alle jeres svar!

Umiddelbart tyder det ikke på at vi har behovet herhjemme så. For den bliver da brugt til at andet end at sove på 

Jeg venter og ser tiden an. Heldigvis er hovedpuder ikke en mangelvare på hylderne, så vi kan tidsnok anskaffe én når det bliver nødvendigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.