Hvilken pasning-mulighed har i valgt til jeres barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken pasning-mulighed har i valgt til jeres barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.105 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Mikkelmusen

Ja hvad har i valgt? Uddyb gerne :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

ivfmarie

kommunal dagpleje... det var det der var at vælge i mellem :D
Men det var nok også det jeg havde valgt alligevel... er "bange" for børneinstitutioner med mange børn, jeg syns man hører så meget trælst :(

Marie, der æææælsker min dagplejemoar

Anmeld

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

kommunal dagpleje. Tror det er badre for de små. De er mere i kontakt med hinanden og den ene der passer dem hele tiden.

Men tror også det har noget at gøre med at min mor var dagpleje mor og det vat da rigtig rart. Så syntes jo nok også min søn skal have det sådan.

Anmeld

28. marts 2008

Marco2

Da vi søgte her pr. 1. feb søgte vi dagpleje, for jeg synes hun var for lille til at komme i vuggestue. Men vi kan ikke få en plads, og skal først regne med at kunne få pasning engang i efteråret, så der søger vi vuggestue og integreret institution.

Anmeld

28. marts 2008

Lise

Vuggestue... det var vi enige om at vi syntes var bedst - ved ikke helt hvorfor... tror det er fordi vi ellers synes vi ville være for afhængige af én person (dp), som jo holder ferie, bliver syg mv - i vuggeren er der flere om opgaven. Og flere børn ja, men men... det er jo egentlig det samme. På Simon kommende stue er det tre gokker til 12 børn, fire til hver :) Og vi har fået plads i lige nøjagtig den vuggestue som vi ønskede (som ligger 400 meter fra vort hjem), hvilket er et meget sjældent tilfælde i Kbh og omegn, så det er jo bare så skønt...

Lise - glæder sig til at komme i vuggestue på tirsdag

Anmeld

28. marts 2008

MrsMartens

Vi har valgt Kdp, men ville aller helst gå hjemme med David... Havde meget travlt med at komme ud med Sarah, og kom på skole i Århus, og derefter elevplads i Hadsten, så jeg var næsten ikke hjemme fra hun var 1!! Hmmmm, og har så næsten ikke været hjemme siden.... jo, fra jeg blev sygemeldt med BL slut jan. 2007!! Så vil bare gerne nyde David, også fordi han er den sidste!!! :(:S:'(

Anmeld

29. marts 2008

bette

kommunal dagpleje.... havde egentlig valgt vuggestue.. men som nogen ved.. ja så kan jeg kun sige tsk tsk viborg kommune..

men jeg er nu blevet mere glad for tanken om dp.. så det gør mig bestemt ikke noget:)
har dog stadig ikke fået af vide hvem der evt skal være dpmor for min guldklump endnu..

Anmeld

29. marts 2008

Muffinmus

Privat dagpleje.
Natur dagpleje, bare det bedste for mit barn da der er større nærvær mellem passer og barn, mere familiær hygge og ro.
Skønne dyr på landet at hygge med og super stemning:)

Anmeld

29. marts 2008

Louise mortil4

vi var så heldige at få en rigtig god privat dagpleje til vores store Freja, så det ville vi også rigtig gerne ha til tvillingerne, begge steder er på landet og de går meget op i at være ude. Frejas dagplejer er på et landbrug, manden driver en kvæg besætning, og der er ungerne også tit over og kigge, så hun er vant til alle slags dyr. Dagplejen har også hund det samme med tvillingernes, jeg sys det er en rigtig god ting, så de lærer at omgåes dyr på en god måde, dem der så ikke vil ha at der er hund, de kan jo så finde en dagpleje hvor der ikke er hund.

Knus Louise

Anmeld

29. marts 2008

Lene76

Viktor ska i dagpleje hos sin mor :D....kommunal dagpleje, men der er jo længe til endnu. ( ska først starte op igen den 4 Aug.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.