Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2014

julle123

hejsa

jeg kan ikke vente længere. Har fået en tid i morgen til kønsscanning. Ville så sige det er mit nr 3 barn, og har aldrig været så utålmodig som nu. Jeg har pt ingen liv mærket i uge 18, måske også bare en sikkerhed for at den har det godt, andre der prøvet det?

rigtig god dag derude ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2014

TR

julle123 skriver:

hejsa

jeg kan ikke vente længere. Har fået en tid i morgen til kønsscanning. Ville så sige det er mit nr 3 barn, og har aldrig været så utålmodig som nu. Jeg har pt ingen liv mærket i uge 18, måske også bare en sikkerhed for at den har det godt, andre der prøvet det?

rigtig god dag derude ��

Det er forskelligt, hvornår man mærker liv :så ja det er normalt. 

Nogen vil sige at efter som det er dit 3 barn ville du mærke liv tidlig , men det jo ikk sikkert  

jeg mærkede liv i går og er 21+2

Anmeld

30. september 2014

julle123

TR skriver:

Det er forskelligt, hvornår man mærker liv :så ja det er normalt. 

Nogen vil sige at efter som det er dit 3 barn ville du mærke liv tidlig , men det jo ikk sikkert  

jeg mærkede liv i går og er 21+2

De mener også det er meget forskelligt. 21 uger , dejligt så er du over halvvejs .:-) det går så stærkt. Hvad venter i jer?

Anmeld

30. september 2014

VNB

julle123 skriver:

hejsa

rigtig god dag derude ��

Kan sagtens forstå dig. 

Jeg er i uge 15 med mit tredje barn og jeg har heller ikke mærket liv endnu, selvom jeg allerede mærkede liv i uge 13 med barn nr to... 

Så man går da bare lidt rundt og venter og venter, og håber at alt er okay. 

Synes det lyder som en god idé med en scanning, så kan du både få kønnet afvide og blive beroliget oveni  

Anmeld

2. oktober 2014

TR

julle123 skriver:

De mener også det er meget forskelligt. 21 uger , dejligt så er du over halvvejs .:-) det går så stærkt. Hvad venter i jer?

Vi venter en dreng ������

Anmeld

2. oktober 2014

Mother-love

Kan godt forstå du vælger en scanning og så kan man jo ligeså godt få kønnet afvide.

med min første mærkede jeg liv hver dag fra 15+5

og denne gang fra 13+ så kan godt forstå du er lidt bekymret. Selvom der jo kan være alle mulige grunde til det. Det kommer jo an på hvordan barn og moderkage ligger

Anmeld

2. oktober 2014

lineog4

Kæmpe kæmpe tillykke med lillebror. 

Også tillykke til lille Noah som skal være storebror, må han holde en beskyttende hånd over lillebror så I om snart står med en sprællevende skøn dreng i armene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.