Jeg er klar til at shoppe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. august 2009

ekzunz

pastafarver mv. på cakecraft...., men jeg kan simpelthen ikke finde udstikkerne på deres hjemmeside. jeg kunne godt tænke mig sådan nogle fine maguritter eller lign, men jeg kan bare ikke finde rundt på den side!

Er der nogen der evt. ved hvad de kalder udstikkere - eller endnu bedre, et link til blomsterne.....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

mariamiss6

hmmm jeg må indrømme at jeg heller ikke kan finde dem på den engelske, synes jeg har ledt både højt og lavt nu.....

men jeg mener altså at de har masse på den danske....

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

20. august 2009

mariamiss6

og HER er de på den engelske....

de kalder dem for cutters, http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/2/77/150/468/index.htm

Hvis du en anden dag skal finde dem, tager du den bare fra forsiden af.... øverste billede til venstre, equipment & cutters..... og nummer 3 fra oven på listen der kommer frem.... All cutters, så får du et større udvalg....

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

pastafarver mv. på cakecraft...., men jeg kan simpelthen ikke finde udstikkerne på deres hjemmeside. jeg kunne godt tænke mig sådan nogle fine maguritter eller lign, men jeg kan bare ikke finde rundt på den side!

Er der nogen der evt. ved hvad de kalder udstikkere - eller endnu bedre, et link til blomsterne.....??

Jeg venter stadig på min pakke med pastafarver. Der står at den er afsendt!!!... 

Anmeld

23. august 2009

Jules

http://www.specialkoebmanden.dk/default.asp

Har har de også rigtig mange udstikkere

Anmeld

23. august 2009

Helle30

Zafir skriver:

Jeg venter stadig på min pakke med pastafarver. Der står at den er afsendt!!!... 

Må jeg spørge, hvornår du bestilte? - Og hvor ser du, at den er afsendt?

- Helle - bestilte fredag (lidt forskelligt) og glææææder mig til at få pakkepost

Anmeld

24. august 2009

Moderator

Helle30 skriver:

Må jeg spørge, hvornår du bestilte? - Og hvor ser du, at den er afsendt?

- Helle - bestilte fredag (lidt forskelligt) og glææææder mig til at få pakkepost

Nu har jeg lige tjekket. Jeg bestilte den 17. aug. Der har jeg bekræftelsesmailen på at jeg bestilte.

Så var der en mail om at den var afstend den 19. aug. Og den 21. aug havde jeg det. Så det var ok hurtigt ekspeditionstid

Anmeld

24. august 2009

MaleneGærup

24. august 2009

Moderator

MaleneGærup skriver:

Det tager godt nok langt tid. Jeg bestilte mine efter dig og jeg fik dem i lørdags......

Når det kommer fra et andet land, så er der jo mange led... mmm. Det kan være at de har snøvlet en dag, med at få det afsted, derovre fra. Så ka det være at de har snøvlet en dag, med at sende det til danmark, altså postvæsenet derovre... også skal det lige sorteres i kbh osv... Og op til mig.

Så det tager jeg stille og roligt... også derfor jeg aldrig ville bestille noget fra udlandet, jeg skal bruge ganske få dage før jeg skal bruge det. Det skal alitd være i god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.